خبرگزاری کار ایران

صوفی؛ دبیر شورای نظارت بر صداوسیما شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۴۳

براساس تصمیم اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، محمدحسین صوفی(معاون ضرغامی در حوزه‌ی صدا) به‌عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این ابلاغ که به امضای حجت الاسلام رئیسی(رئیس شورای نظارت) رسیده، آمده است:

«جناب آقای دکتر محمدحسین صوفی

سلام علیکم؛

نظر به سوابق ارزشمند و تجربیات شما در امور رسانه ای و در اجرای مصوبه جلسه 391 این شورا بدین وسیله جنابعالی را برای مدت یک سال به عنوان دبیر شورای نظارت منصوب می‌کنم تا با توجه به شرح وظایف مندرج در تبصره ماده یک قانون شورای نظارت نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

ان‌شاءالله با بهره‌گیری از توان مدیریتی که از شما سراغ داریم در اجرای مصوبات شورای نظارت موفق و گزارش اقدامات انجام شده را به صورت مستمر به شورای نظارت و اینجانب ارایه کنید.

لازم است از زحمات جناب آقای شجاعی کیاسری که در جایگاه دبیری شورا ابتکارات خوبی را ارائه کردند از طرف شورای نظارت تقدیر و تشکر کنم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس شورای نظارت»

پیش از این دکتر صوفی به مدت شش سال معاون صدا بوده است. در سابقه اجرائی و رسانه‌ای او، می‌توان به معاونت برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما، رئیس مرکز موسیقی سازمان، مدیر کل سیمای استانها، مدیر شبکه دو سیما و مدیریت در دیگر بخش‌های سازمان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز