خبرگزاری کار ایران

فیلمهای اکران نوروز۹۴ مشخص شدند

۵ فیلم طعم شیرین خیال، رخ دیوانه، روباه، استراحت مطلق، ایران‌برگر در نوروز ۹۴ اکران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از میان ۱۰ نامزد نهایی برای اکران نوروز ۹۴ تاکنون سرنوشت اکران ۴ فیلم معلوم شده و دو فیلم نیز برای انتخاب فیلم پنجم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی، طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی، ‌روباه به کارگردانی بهروز افخمی، من دیه گو ما رادونا هستم به کارگردانی بهرام توکلی، ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی، ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمدحسین لطیفی، عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی و ناهید برای اکران نوروزی ۹۴ نامزده شده بودند. که از این میان؛ اکران5فیلم طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی، رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داودی، روباه به کارگردانی بهروز افخمی ، ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی  و استراحت مطلق به کار گردانی  عبدالرضا کاهانی قطعی شده است.

فیلم طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی آفریقا، ایران برگر در گروه سینمایی آزادی، رخ دیوانه در گروه سینمایی استقلال و روباه در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شوند و درگروه سینمای قدس فیلم سینمایی  استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اکران می‌شود.

اکران نوروزی فیلم‌ها از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

کد خبر : ۲۵۷۲۴۶