خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

کشتی طوفان‌زده خانه‌سینما به ساحل آرامش رسید

انتخابات خانه سینما بسیار خوب بود و به‌نوعی کشتی طوفان‌زده خانه سینما به ساحل امن و آرامش رسید.

 به گزارش ایلنا، حجت‌الله ایوبی در مراسم تودیع و معارفه حبیب ایل‌بیگی و فرید فرخنده‌کیش؛ یکی از مهم‌ترین کارکرد‌های انجمن سینمای جوان را ایجاد ارتباط سازمان سینمایی و جامعه سینمایی با شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: با شور و نشاطی که ایجاد شده و افزایش فعالیت و تکاپوی جوانان در جای جای کشورمان این ارتباط به نحوه خوبی ایجاد شده. انجمن یکی از بناهای اصلی سازمان سینمایی است، جایی که چشم امید ما را به جوانان سراسر کشور معطوف می‌کند.

 رئیس سازمان سینمایی افزود: باتوجه به روند اعتمادسازی و ترغیبی که ایجاد شده؛ موجی از مشتاقان سینما شروع به حرکت کرده‌اند که باید به بهترین شکل ممکن کنترل شود و این مهم با تجربه و امکانات انجمن سینمای جوانان امکان‌پذیر است.

ایوبی با اشاره به این موضوع که بعداز رویداد مهم انتخابات خانه سینما این اولین باری است که در جمع خانواده سینما حاضر می‌شوم؛ ادامه داد: انتخابات خانه سینما بسیار خوب بود و به‌نوعی کشتی طوفان‌زده خانه سینما به ساحل امن و آرامش رسید.

حجت‌الله ایوبی ابراز امیدواری کرد که با حضور فرید فرخنده‌کیش که یکی از اعضای دیرینه انجمن سینمای جوانان ایران است؛ شور و نشاط و روند خوب کار‌ها ادامه پیدا کند. فرید فرخنده‌کیش آشنا‌ترین شخص به روند رو به رشد انجمن سینمای جوانان ایران است.

حبیب ایل‌بیگی(معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی) نیز بازسازی روحیه همکاران، هنرمندان، اساتید و هنرجویان انجمن را اولین قدم انجمن توصیف کرد و اعتماد به نفس لازم برای شروع دوباره فعالیت‌ها را مدیون بازسازی روحیه خانواده انجمن دانست.

فرید فرخنده‌کیش(مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران) با یادی از زاون قوکاسیان و حامد خسروی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران با یک نگاه تازه و متفاوت راه خود را آغاز کرده است. تفکرات نویی که انجمن سال‌ها بود که به حضور آن‌ها نیاز داشت. در این مدت همراهی شاهد این مهم بودم. و قطعا این مسیر با توجه عملکرد مثبتش بدون هیچ تغییر عمده‌ای ادامه خواهد داشت. چراکه ما به عنوان یک تیم این مسیر را آغاز کردیم و به عنوان یک تیم نیز آن را ادامه خواهیم داد.

 وی با تأکید بر روش‌های آموزشی جدیدی که در ساختار آموزشی انجمن درحال تدوین است؛ افزود: آموزش مجازی امکان حضور انجمن در شهرهایی را فراهم خواهد که به دلیل عوامل مختلف امکان تأسیس دفتر انجمن در آن شهر‌ها وجود ندارد.

در این مراسم رضا میرکریمی، محمدرضا اصلانی، مجید برزگر، نیما عباسپور، مهدی نادر، محمد پیرهادی، هادی نائیجی، روان‌بخش صادقی، نادر شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل کریمی اصل، مصطفی آل‌احمد، هیئت‌مدیره و اعضای انجمن صنفی فیلم کوتاه، هیئت‌مدیره و اعضای انجمن صنفی مستندسازان، و هیئت‌مدیره و اعضای اسیفا حضور داشتند.

کد خبر : ۲۵۷۵۲۰