خبرگزاری کار ایران

«بهار در خانه است»؛ ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو

شبکه دو سیما امسال با برنامه ویژه «بهار در خانه است» به استقبال سال نو خواهد رفت.

 به گزارش ایلنا، شبکه دو سیما امسال با برنامه ویژه به استقبال سال نو خواهد رفت. این شبکه تهیه‌کنندگی برنامه سال نو خود را به تیمی جدید و جوان سپرده است. میرمحمدحسین رضوی، تهیه‌کنندگی ویژه‌برنامه سال نو شبکه دو سیما را برعهده دارد.

این برنامه با نام «بهار در خانه است» از حدود ۳۰ دقیقه پیش از اذان مغرب آخرین روز سال ۹۳ آغاز خواهد شد و تا ۱ ساعت پس از تحویل سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

«بهار در خانه است» در فضای یک خانه ایرانی- اسلامی اجرا می‌شود و همه ماجراهای این برنامه حول محور قصه این خانه ایرانی می‌گذرد.

میهمانان این برنامه از «‌ترین»‌های سال ۹۳ در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری خواهند بود. میهمانان انتخاب شده برای این ویژه برنامه از برگزیدگان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هستند. درکنار «‌ترین»‌های مشهور، افراد گمنامی که فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند میهمان این خانه خواهند بود.

این برنامه در فضایی تلفیقی از سنت و مدرنیته و در چندین لوکیشن طراحی شده است. «بهار در خانه است» از یک مجری اصلی و شاخص بهره می‌برد و هر بخش مجری جداگانه‌ای دارد.

از آیتم‌های مختلف این برنامه می‌توان به ستاره‌های عروسکی، شاغلین غیرتعطیل در ساعات تحویل سال، جاذبه‌های پنهان ایران، معرفی صنایع دستی غیرمعروف و زندگی خانواده‌های خاص اشاره کرد. همچنین در بخشی ویژه به مناسبت ایام فاطمیه با حضور روحانی عالم و معروفی به این مسئله پرداخته خواهد شد.

ساختار جدید، پویایی و سرعت عمل زیاد، تعاملی بودن، ساختار اجتماعی و موضوع محوری از ویژگی این برنامه است.

کد خبر : ۲۵۸۷۸۵