خبرگزاری کار ایران

نامزدهای نهایی جشنواره موسیقی ایرج بسطامی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۰۰

با اتمام دو مرحله‌ی داوری، نامزدهای نهایی جشنواره‌ی موسیقی ایرج بسطامی در بخش آواز سنتی ایرانی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، بعد از بازبینی آثار در مرحله‌ اول توسط هیئت انتخاب این جشنواره، 58 هنرمند (23 هنرمند آزاد و 35 هنرمند جوان) به مرحله‌ی دوم راه یافتند. با اتمام داوری‌های مرحله‌ی دوم، 24 خواننده (12 خواننده‌ی جوان و 12 خواننده‌ از رده سنی آزاد) به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

این 24 خواننده در آزمون حضوری که ابتدای نیمه‌ی اول اردیبهشت 94 در تهران برگزار می‌شود، قرار است برای کسب رتبه‌های اول تا سوم در هر رده‌ی سنی، مقابل استادان آواز سنتی ایرانی به رقابت بپردازند.

سیستم پاسخگویی دیجیتال جشنواره نیز راه‌اندازی و به محض رسیدن هر اثر به دبیرخانه، اثر ثبت می‌شود و به‌صورت اتوماتیک یک کد کاربری به هر هنرمند اختصاص داده و از طریق پیام کوتاه برایش ارسال می‌شود.

هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرس www.iraj-bastami.com با استفاده از کد کاربری خود به «بخش کاربری» وارد و از نتایج و امتیازات کسب‌شده در داوری‌ها مطلع شوند.

شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند کاربرگ مربوط به خود در مراحل اول و دوم جشنواره را در «بخش کاربری» ببینند و از نظرات داوران و ریز امتیازات‌شان مطلع شوند.

دومین دوره‌ی جشنواره موسیقی ایرج بسطامی 25 آذرماه سال آغاز شده و قرار است، ابتدای خردادماه 94 طی مراسمی با اعلام برگزیدگان و تقدیر از آن‌ها، به کار خود پایان دهد. این جشنواره توسط «بنیاد فرهنگی هنری ایرج بسطامی» برگزار می‌شود و دبیر هنری آن «حسام‌الدین سراج» خواننده و مدرس آواز سنتی ایرانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز