خبرگزاری کار ایران

صداوسیما تیزرهای "ایران برگر" و "استراحت مطلق" را پخش نمی‌کند

اکران دو فیلم "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و "استراحت مطلق" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز شده اما صداوسیما تیزرهای هیچیک را به بهانه‌های مختلف پخش نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که با حضور ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی ساخته شده؛ همزمان با نوروز ۹۴ اکران شد که مورد استقبال نیز قرار گرفته است اما صداوسیما تیزرهای این فیلم را پخش نمی‌کند.

سعید خانی(پخش‌کننده فیلم) با تایید این مطلب افزود: صداوسیما نه تنها تیزرهای رایگان برای این فیلم را پخش نمی‌کند بلکه حتی وقتی قصد داشتم هزینه آگهی را هم بدهیم؛ بازهم مخالفت کرد.

وی ادامه داد: صداوسیما اعلام کرده فیلم استراحت مطلق از نظر آنها فاقد پیام و محتواست لذا تبلیغات فیلم را پخش نمی‌کند.

این سازمان همچنین تیزرهای فیلم سینمایی ایران برگر را پخش نمی‌کند.

گویا صداوسیما برای جلوگیری از توهین به زبان لری اجازه پخش این تیزر‌ها را نداده و اتخاذ این تصمیم درحالی بوده که مسعود جعفری‌جوزانی(کارگردان فیلم)، فتح‌الله جعفری‌جوزانی(تهیه‌کننده) و سحر جعفری‌جوزانی(یکی از بازیگران فیلم) هرسه لر هستند و حتی فیلم در اکران در خرم آباد با استقبال روبرو شده است.

ایران برگر به نویسندگی محمدهادی کریمی، مسعود جعفری جوزانی و با کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی ساخته شده و در آن؛ علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری‌جوزانی، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، احمد مهرانفر، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، فتح‌اله جعفری‌جوزانی، اسماعیل خلج، حمیدرضا حیات، سیاوش چراغی‌پور، هاشم روحانی، سمیه نجومی، میرطاهر مظلومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم‌پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق‌پور و سودابه گودرزی بازی می‌کنند.

فیلم ایران برگر داستان فتح‌الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شورا‌ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کد خبر : ۲۶۱۰۰۰