خبرگزاری کار ایران

استقبال مخاطبان از فیلمهای مستند در گروه هنر و تجربه چقدر بوده است؟

در مجموع ۶ فیلم اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه که از ۱۳ مهر ماه۹۳ نمایش آن‌ها آغاز شده در ۲۴۰ سانس به رقم فروش ۳۶۹ میلیون و ۴۹۷ هزار ریال رسیده و ۶۹۸۲ نفر به دیدن این فیلم‌ها رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم‌های مستند گروه هنر و تجربه ۳۶۹ میلیون و ۴۹۷ هزار ریال در ۵ ماه بلیت فروشی داشته است.

براساس اعلام آمار فروش فیلمهای مستند اکران شده در گروه سینمایی هنر وتجربه فیلم مستند شش قرن و شش سال به کارگردانی مجتبی میر تهماسب با ۲۵۰ میلیون و ۷۸۰هزار ریال بیشترین فروش را در این گروه در طی ۵ ماه داشته است.

میزان فروش ۶ فیلم مستند اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه که از ۱۳ مهرماه الی ۱۳ اسفند به نمایش در آمده‌اند به صورت رسمی اعلام شده است.

 براین اساس مستند شش قرن و شش سال که اکران آن از ۱۳ مهر آغاز شده در ۱۰۲ سانس به نمایش درآمده و ۴هزار و ۵۶۶ نفر به دیدن این فیلم رفتند و۲۵۰ میلیون و ۷۸۰هزار ریال فروش فیلم بوده است.

همچنین فیلم ۰۲۱ به کارگردانی محمد شیروانی و فیلم از ایران یک جدایی که از ۱۸ آذر ماه در ۵۸ سانس به نمایش درآمده تاکنون به فروشی معادل ۸۶ میلیون ۳۷ هزار ریال رسیده و ۱۶۹۲ نفر تا کنون به دیدن فیلم رفته‌اند و نمایش فیلم همچنان ادامه دارد.

کهریزک چهار نگاه که از ۴ دی ماه در ۳۸ سانس به نمایش در آمده تاکنون ۲۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال فروش داشته است و ۵۱۸ نفر تاکنون به دیدن این فیلم رفته‌اند نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.

دو فیلم عروسک و خاطراتی برای تمام فصول که از ۱۸ آبان به نمایش در آمده ۹ میلیون و ۱۳۵ هزار ریال فروش داشته و ۲۰۶ نفر تاکنون به دیدن این فیلم رفته‌اند و نمایش آن به پایان رسیده است.

در مجموع ۶ فیلم اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه که از ۱۳ مهر ماه نمایش آنها آغاز شده در ۲۴۰ سانس به رقم فروش ۳۶۹ میلیون و ۴۹۷ هزار ریال رسیده و ۶۹۸۲ نفر به دیدن این فیلم‌ها رفته‌اند.

کد خبر : ۲۶۱۲۵۰