خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های صداوسیما در سال ۹۴ اعلام شد

هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه، گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و کمک به مدیریت‌های اجرایی؛ محورهای اصلی رسانه‌ملّی در سال ۹۴ هستند.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان صداوسیما در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان این رسانه؛ نوید سالی پرتحرک و پویا را برای صدا و سیما داد.

محمدسرافراز در این پیام با تبریک سال جدید به همکاران خود در این رسانه فراگیر و سراسری، سال آینده را آغاز دوره‌ای سرشار از نشاط برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) دانسته است.

وی در این پیام همچنین محور‌های اصلی فعالیت سازمان صدا و سیما را در دوره پیش روی این رسانه، ترسیم کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا. اکنون که انوار طلیعه بهار با شمیم شکوفایی طبیعت متجلی می‌شود، دست‌های نیایشمان را به شکرانه نعمات بی‌دریغش به سوی آسمان بلند می‌کنیم و با آرزوی اخذ شفاعت از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا‌ (سلام الله علی‌ها) با هم می‌خوانیم:

 یا مقّلب القلوب و الابصار

 یا مدبر اللیل و النّهار

 یا محّول الحول و الاحوال

 حوّل حالنا الی احسن الحال

 نوروز ۱۳۹۴، آغاز فصلی نو در رسانه ملی است؛ دوره‌ای سرشار از نشاط و پویایی با هدف دستیابی به افق متعالی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) برای سازمان صداوسیما که به‌عنوان رسانه‌ای حقیقت‌جو و روشنگر، مقتدرانه در آوردگاه رسانه‌ای جهان می‌درخشد.

 «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه»، «گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی»، «ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی»، «پشتیبانی رسانه‌ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی» و «کمک به مدیریت‌های اجرایی درجهت تامین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام در عرصه‌های ملّی و بین‌المللی» محورهای اصلی فعالیت رسانه‌ملّی در سال ۹۴ را تشکیل می‌دهند و همه ما با همدلی و همیاری بیش از پیش برای تحقق این اهداف تلاش خواهیم کرد.

انشاءالله با توجه به تحولات عرصه رسانه، سال جدید سالی سرشار از موفقیت برای همه مدیران و کارکنان خدوم رسانه ملی خواهد بود.

 نوروز ۱۳۹۴ را به همه شما همکاران عزیزم در سازمان صدا وسیما تبریک می‌گویم و سلامت و سعادت شما و خانواده محترمتان را از پروردگار متعال آرزومندم.

کد خبر : ۲۶۱۸۳۵