خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم شب‌ بیرون:

صداوسیما سلیقه‌ای تیزرهای فیلم‌های درحال اکران را پخش می‌کند

مسئولان صداوسیما ابتدا فیلم را به صورت کامل می‌بینند و بعد اگر با محتوای آن موافق بودند؛ درباره پخش تیزر آن تصمیم‌گیری می‌کنند. به نظر می‌رسد آنها با محتوای فیلم شب بیرون موافق نبوده‌اند.

فیلم سینمایی شب بیرون به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی هم‌اکنون در گروه هنر و تجربه در حال اکران است اما تیزرهای این فیلم از صداوسیما پخش نمی‌شود.

کاوه سجادی حسینی به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه صداوسیما تیزرهای این فیلم را پخش نمی‌کند و وقتی ما جویای دلیل پخش نشدن آن شدیم؛ دلیل خاصی به ما اعلام نکردند.

وی ادامه داد: مسئولان صداوسیما ابتدا فیلم را به‌صورت کامل می‌بینند و بعد اگر با محتوای آن موافق بودند درباره پخش تیزر آن تصمیم‌گیری می‌کنند و به نظر می‌رسد با محتوای این فیلم موافق نبودند.

حسینی ادامه داد: همچنین به‌نظر نمی‌رسد که مشکل پخش این فیلم مسائلی همچون حجاب یا تصاویر غیرقابل پخش باشد. بیشتر سلیقه فرد یا افرادی‌ که فیلم را دیده‌اند؛ در پخش نشدن تیزر‌ها دخیل بوده است.

کارگردان شب بیرون افزود: فیلم شب بیرون درباره کودکان طلاق است که بعد از جدایی پدر و مادر خود بزرگ شده‌اند و محتوای خاصی ندارد که صداوسیما تیزرهای آن را پخش نمی‌کند.

وی ادامه داد: درباره سایر شکل‌های تبلیغ نیز همچون زیرنویس یا پخش تصاویر فقط در برنامه سینمایی هفت می‌توانیم به صورت زیرنویس فیلم را تبلیغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال از این فیلم‌ باتوجه به اینکه در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، خوب بوده؛ افزود: در مجموع امسال استقبال از همه فیلم‌های روی پرده خوب نبوده است اما تاکنون این فیلم خوب دیده شده است.

کد خبر : ۲۶۲۶۵۷