خبرگزاری کار ایران

مستور و مست پرفروش‌ترین آلبوم نوروز 94 در سایت بیپ تونز شد

مستور و مست به خوانندگی همایون شجریان با نمره 4.5 از 5 پرفروش‌ترین آلبوم سایت بیپ تونز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سایت بیپ تونز در ایام تعطیل نوروزی امکان دانلود قانونی آثار موسیقایی را به مخاطبان می‌دهد و تاکنون قطعه مستور مست به خوانندگی همایون شجریان با وجود اینکه کمتر از یک ماه از انتشار آن می‌گذرد، 26900 بار پخش شده است و آلبوم این هنرمند نیز پرفروش‌ترین آلبوم سایت بیپ‌تونز در نوروز 94 بوده است.

پنج آلبوم پرفروش سایت بیپ تونز، به شرح زیر است:

1- آلبوم مستور مست از همایون شجریان

2- آلبوم خداحافظ از گروه آریان

3-آلبوم تگرگ از میثم ابراهیمی

4-آلبوم اتاق گوشواره از گروه دنگ شو

5- آلبوم مجنون از مسعود جاهد

آلبوم مستور و مست:

آلبوم مستور و مست به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی ژانو باغومیان در سبک موسیقی کلاسیک ایرانیٰ و در روزهای پایانی اسفند 93 توسط موسسه فرهنگی هنری پژواک نوای هنر پارسه منتشر شد. این آلبوم شاهد استقبال بی‌نظیر مخاطبان بود و در سایت بیپ تونز نیز تاکنون با امتیاز 277 کاربر، نمره 4.5 از 5 را دریافت کرده است. قطعه مستور و مست نیز 26900 بار در این سایت پخش شده است. 

آلبوم خداحافظ:

آلبوم خداحافظ آخرین اثر گروه آریان است که اوسط اسفند 93 منتشر شد. گروه آریان با این آلبوم خداحافظی رسمی خود را از عرصه موسیقی اعلام کرد. آلبوم خداحافظ با امتیاز 340 کاربر نمره 4 از 5 را دریافت کرده است.

آلبوم اتاق گوشواره:

آلبوم اتاق گوشواره که مهر ماه 93 منتشر شد، همچنان در لیست پرفروش‌های سایت بیپ تونز است. اتاق گوشواره آخرین اثر منتشر شده از گروه دنگ شو با نگاهی نو به نغمه‌های فولکور می‌باشد.  این آلبوم با امتیاز 246 کاربر تاکنون نمره 4 از 5 را بدست آورده است.

کد خبر : ۲۶۳۳۲۰