خبرگزاری کار ایران

حسین محب اهری درمانِ سرطان را از سر می‌گیرد

حسین محب اهری که ادامه درمان بیماری سرطان خود را به دلیل قطع بیمه تکمیلی اعضای خانه تئاتر قطع کرده بود، از برطرف شدن مسئله و آغاز پیگیری‌های درمانی از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این هنرمند تئاتر که چند سالی است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به دلیل قطع بیمه تکمیلی هنرمندان خانه تئاتر مدتی امکان پی‌گیری ادامه درمان برایم میسر نبود. به همین دلیل پیش از شروع تعطیلات نوروزی عملا امکان ادامه کار را نداشتم و شانس آوردم در طول این سیزده روز اتفاق خاصی نیفتاد که نیازمند مراجعه به بیمارستان باشم.

او با بیان اینکه ادامه درمان را از امروز آغاز می‌کند؛ خاطرنشان کرد: امروز بلافاصله بعد از اتمام تعطیلات پی‌گیر شدم که دوستان گفتند گویا مشکل حل شده، اما فعلا سندی که پس از مراجعه به بیمارستان کارم را حل کند در دست ندارم. تا ساعاتی دیگر به خانه تئاتر خواهم رفت تا بعد از دریافت مدرکی دال بر حل شدن مسائل بیمه تکمیلی به بیمارستان مراجعه کنم.

اهری با بیان توضیحاتی درباره مراحل باقی مانده درمان بیماری گفت: تعدادی آزمایش‌ برای آغاز شیمی درمانی باقی مانده و چند اسکن نیز باید انجام شود که پزشکان پس از بررسی نتیجه اعلام می‌کنند چند نوبت دیگر شیمی درمانی نیاز است. بعد از این مرحله بسته به توان جسمی اگر شرایط فراهم باشد وارد مرحله پیوند مغز و استخوان خواهیم شد.

بازیگر نمایش «رام کردن زن سرکش» درباره همکاری در این نمایش با توجه به شرایط سخت بیماری بیان کرد: در تمام مدت تمرین تلاش کردم هر چه در توان دارم برای بهتر شدن کار بگذارم. امیدوارم این آخرین حضور من روی صحنه نباشد و تماشاگران اجرایی خوب را شاهد باشند.

نمایش «رام کردن زن سرکش» نوشته ویلیام شکسپیر با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی، امروز یکشنبه - 16 فروردین ماه – ساعت 19:30 با حضور هما روستا هنرمند پیشکسوت در تماشاخانه ایرانشهر و نواختن زنگ افتتاح این نمایش توسط این هنرمند آغاز می‌شود.

کد خبر : ۲۶۳۳۹۶