خبرگزاری کار ایران

رسیتال پیانو و مستر کلاس هنرمند اسپانیایی در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۹۸

رسیتال پیانوی "پابلو گالدو"؛ چهارشنبه 26 فروردین ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران(سالن خلیج فارس) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ رسیتال پیانوی "پابلو گالدو" پیانیست موفق و مشهور اسپانیایی 26 فروردین ماه با همکاری امور بین‌الملل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و بخش فرهنگی سفارت اسپانیا در تهران برگزار می‌شود.

پابلو گالدو یکی از پیانیست‌های مشهور و موفق اسپانیا در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که سابقه اجرای کنسرت در 28 کشور جهان ازجمله آلمان، فرانسه ، لهستان ، اتریش ، آمریکا ، انگلستان، کره جنوبی و را داشته و برای نخستین بار به پیشنهاد بخش فرهنگی سفارت اسپانیا در تهران روی صحنه می‌رود. این هنرمند همچنین در بسیاری از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی حضور یافته و جوایز ارزشمندی کسب کرده است.

پس از برگزاری کنسرت دوئت نویز گیتار اسپانیایی در مهرماه سال 93 این دومین همکاری مشترک بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و  سفارت اسپانیا در برگزاری کنسرت‌های مشترک به‌شمار می‌رود.

همچنین مستر کلاس فشرده آموزش پیانو با حضور نوازنده اسپانیایی در روز پنج شنبه 27 فروردین ساعت 10 الی 13 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت تهیه بلیط رسیتال پیانوی "پابلو گالدو" می توانند به سایت ایران کنسرت یا گیشه فروش بلیت فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

همچنین علاقمندان به حضور در مسترکلاس پیانو در روز 27 فروردین می‌توانند از طریق شماره تلفن 2299430 ثبت‌نام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز