خبرگزاری کار ایران

فیلم شهر پذیرای آثار مسابقه فیلم و عکس خرمشهر است

علاقمندان به شرکت در دو بخش فیلم و عکس مسابقه خرمشهر فقط تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارائه اثر از طریق سایت مسابقه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، بخش مسابقه فیلم و عکس خرمشهر باتوجه به همزمانی و آغاز پنجمین دوره جشنواره شهر در سالروز فتح خرمشهر طراحی شده و برگزاری این بخش با هدف ثبت لحظات شادی مردم شریف ایران اسلامی پیش‌بینی شده است.

شهر خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس به نماد رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و مردم تبدیل شده و همزمان با فتح این شهر، جشن و شادی ملی در سطح کشور صورت گرفته که قطعا به صورت پراکنده بسیاری از عکاسان، فیلمسازان و علاقمندان اقدام به تهیه عکس و فیلم در این زمینه کرده‌اند؛ جشنواره شهر درنظر دارد با برگزاری مسابقه ویژه فیلم و عکس خرمشهر در حد امکان مجموعه‌ای از این آثار را گردآوری نماید.

با توجه به انتشار فراخوان این مسابقه در اواخر سال گذشته (۹۳) و دسترسی علاقمندان به آن از طریق سایت www. urbanfilmfest. org فیلمسازان، عکاسان و همه کسانی که در این زمینه اثری در آلبوم و آرشیو آثارشان دارند؛ می‌توانند برای دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳ تا ۱۲ خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۶۴۸۸۴