خبرگزاری کار ایران

عطاران و تنابنده تضمینی برای فروش «گینس»؛

نخستین فیلم تنابنده اردیبهشت ماه اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۰۵

نخستین فیلم تنابنده به نام «گینس» و با موضوع کارآفرینی همراه با رنگ مایه‌های طنز در اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.

علی اسدزاده(مجری طرح فیلم سینمایی «گینس») درباره زمان اکران فیلم «گینس» به خبرنگار ایلنا گفت: این فیلم کمدی که نخستین فیلم سینمایی محسن تنابنده در مقام کارگردان است؛ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

او در توضیح مضمون فیلم گفت: «گینس» با رویکردی متفاوت و با رنگ مایه‌های طنز به موضوع زندگی، کار و بلندپروازی‌های جوانان می‌پردازد و با مطرح کردن موضوع پرورش شترمرغ سعی در ترویج کارآفرینی بین جوانان دارد.

رئیس هیات مدیره موسسه سینمایی تصویرگستر درباره خلاصه فیلم می‌گوید: فیلم؛ داستان سه برادری است که در یک مزرعه شترمرغ و در حاشیه تهران به سختی زندگی می‌کنند. آن‌ها تلاششان برای ثبت نام یک شترمرغ در گینس است که این تصمیم آن‌ها را درگیر یک سری ماجراها می‌کند.

اسدزاده در مورد دلیل انتخاب تنابنده، عطاران و اسکندری  به عنوان بازیگر در فیلم می‌گوید: در فیلم این سه برادر  علی‌رغم این‌که به لحاظ جثه بی‌شباهتند اما سر‌هایشان کاملا مشابه هم است. هر سه این بازیگران از وسط سر دچار کم مویی یا بی‌مویی هستند و همین تشابه باعث شده که برای ایفای نقش کنار هم قرار گیرند.

اسدزاده؛ فروش بالایی را برای این فیلم پیش‌بینی می‌کند و دلایل آن را حضور رضا عطاران به عنوان برگ برنده و محسن تنابنده که به واسطه فیلم «پایتخت» بین مردم دارای محبوبیت است؛ می‌داند.

عوامل اصلی نخستین فیلم سینمایی تنابنده عبارتنداز: کارگردانک محسن تنابنده، نویسنده: محسن تنابنده، احمد رفیع زاده، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: حسن زاهدی، طراح صحنه: مجید شهبازی، طراح لباس: سحر شهامت، مدیر تولید: حسن مصطفوی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، برنامه‌ریز: مجید فاضلی، مدیر تدارکات: امیر اسکندری، عکاس: مریم تخت کشیان. بازیگران: اکبر عبدی، رضا عطاران، حسین اسکندری و محسن تنابنده. مجری طرح: علی اسدزاده، تهیه کننده: شرکت تصویر گستر پاسارگاد-سعید ملکان.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز