خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی مهارت قصه‌گویی برای کتابداران کودک برگزار می‌شود

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد از برگزاری نخستین دوره آموزشی مهارت قصه گویی برای کتابداران کودک سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد الهیاری پیرامون برگزاری نخستین دوره آموزشی مهارت قصه‌گویی، اظهار داشت: معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد درنظر دارد در راستای افزایش مهارت‌های کتابداران کودک و نوجوان، به برگزاری نخستین دوره آموزشی "مهارت قصه‌گویی برای کتابداران کودک" اقدام نماید.

وی ادامه داد: این دوره با اهدافی چون آموزش اصول و مهارت‌های قصه‌گویی به کتابداران بخش کودک جهت بهره‌مندی در کلاس‌های قصه‌گویی بخش کودک؛ آموزش قصه‌گویی به سایر کتابداران بخش‌های کودک در سطح استان، مادران و اعضاء ‌کودک کتابخانه‌ها و مربیان تربیتی برای 67 نفر از کتابداران بخش کودک (دارای حکم کارگزینی کتابدار کودک) از تاریخ 26 لغایت 29 فروردین در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود. طی برنامه‌ریزی به عمل آمده این دوره در طول سال استمرار خواهد داشت و با بهره‌مندی از ظرفیت سایر اساتید کودک، کل کشور را پوشش خواهد داد.

نخستین دوره آموزشی مهارت قصه‌گویی برای کتابداران کودک، با تدریس مصطفی رحماندوست، شاعر، نوسینده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، از تاریخ 26 لغایت 29 فروردین ماه، از سوی معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۰۱۲۴