خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب از 29 فروردین

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بن کارت‌های الکترونیک از بعداز ظهر روز شنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ امیر مسعود شهرام‌نیا افزود: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند بعداز ظهر روز شنبه (۲۹ فروردین) با مراجعه به وبسایت http: //bon. tibf. ir نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای دانشجویان و طلاب درنظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال افزایش داشته است.

قائم مقام نمایشگاه با اشاره به سهمیه‌بندی استانی اعتبار در نظر گرفته شده برای دانشجویان سراسر کشور عنوان کرد: برای اولین بار با توجه به تعداد دانشجویان هر استان اقدام به سهمیه‌بندی این اعتبار کرده‌ایم. با این اقدام تمامی دانشجویان در سراسر کشور می‌توانند با سهیمه درنظر گرفته شده برای آن استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. با این برنامه‌ریزی دانشجویان هر استان صرفا مجاز به استفاده از سهمیه استانی خود هستند و دیگر نمی‌توانند با مراجعه زود‌تر به سایت از اعتبارات استان‌های دیگر استفاده کنند.

وی درباره مهلت ثبت‌نام گفت: دانشجویان و طلاب فرصت دارند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۷۰۸۸۳