خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

ساخت فیلم "تنهایی پرهیاهو" همچنان متوقف است

تهمینه میلانی قرار بود فیلم سینمایی تنهایی پرهیاهو را در گونه سینمای دفاع مقدس با حمایت فارابی تولید کند اما ساخت این فیلم به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

محمد نیک‌بین(تهیه‌کننده فیلم) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به توقف ساخت فیلم تنهایی پرهیاهو گفت: سال قبل به دنبال مذاکراتی که با بنیاد سینمایی فارابی انجام دادیم؛ قرار شد این بنیاد به صورت صد درصد در ساخت فیلم تنهایی پرهیاهو به کارگردانی تهمینه میلانی مشارکت کند و من تهیه‌کنندگی کار را برعهده داشته باشم.

وی ادامه داد: به دنبال این توافق پیش‌تولید ساخت فیلم آغاز شد و از آنجا که فیلم در مورد دفاع مقدس است، تهمینه میلانی(کارگردان فیلم) چند مرتبه به جنوب کشور  سفر کرد و از لوکیشن‌هایی که موردنیاز فیلم بود؛ بازدید کرد. حتی برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم آغاز شد اما با گذشت بیش ۶ ماه از پیش‌تولید فیلم؛ به دلیل تخصیص نیافتن بودجه از بنیاد سینمایی فارابی ساخت فیلم فعلا متوقف شده است.

نیک‌بین افزود: تنهایی پرهیاهو به بحث مسائل انسانی در سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی می‌پردازد و امیدواریم شرایطی فراهم شود که امکان ساخت فیلم مهیا شود.

وی ادامه داد: بعد از توقف ساخت این فیلم، هم‌اکنون درحال بررسی چند فیلمنامه و پروژه مختلف هستیم ولی برای ساخت هیچکدام از آن‌ها هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم.

کد خبر : ۲۷۱۰۱۷