خبرگزاری کار ایران

رنگ‌بندی بخش‌های مختلف نمایشگاه برای اطلاع‌رسانی بهتر

به گفته‌ی قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران هر بخش از نمایشگاه کتاب به رنگ خاصی درآمده است.

به گزارش ایلنا، امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای محیطی نمایشگاه اظهار کرد: بحث اطلاع‌رسانی بهتر به مردم یکی از نکاتی است که همیشه در نمایشگاه مدنظر بوده به همین منظور امکانات جدیدی را در سایت، نرم‌افزار و محیط نمایشگاه فراهم کرده‌ایم تا اطلاع‌رسانی هوشمندانه‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: برای آسان‌تر شدن جستجو کتاب، علاوه بر گسترش امکانات سایت و نرم افزار نمایشگاه، شرایطی فراهم شده تا هر  سالن به وسیله شماره و رنگی مشخص شود. در همین راستا بخش کودک با رنگ صورتی، قسمت دانشگاهی رنگ زرد، قسمت بین‌الملل رنگ قرمز، قسمت آموزشی رنگ نارنجی، قسمت کتاب‌های عمومی رنگ بنفش و ناشران دیجیتال به رنگ آبی روشن درآمده تا بازدیدکنندگان با استفاده از شماره و رنگ سالن به راحتی بتوانند بخش موردنظر را پیدا کنند.

قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: باتوجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدورایم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب غرفه‌ها به ناشران تحویل شود.

وزیران فرهنگ کشورهای ترکیه و لبنان در نمایشگاه کتاب

با هماهنگی‌های انجام شده در حوزه بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران وزیران فرهنگ کشورهای ترکیه و لبنان در اردیبهشت ماه میهمان نمایشگاه کتاب تهران می‌شوند. پیش از این نیز حضور وزیران فرهنگ کشورهای قطر، بنگلادش و عراق در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قطعی شده بود.

همچنین وزیر اطلاع‌رسانی عمان نیز در این دوره از نمایشگاه حضور می‌یابد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۷۱۳۱۶