خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه سه:

بهتر است فاز دوم "در حاشیه" در زندان ساخته شود

مجموعه تلویزیونی«درحاشیه» از ابتدا برای سه بخش ۳۰ قسمتی طراحی شده بود. فازهای بعدی این سریال پس از انتخاب موضوع؛ ساخته می‌شوند.

 به گزارش ایلنا، مدیر شبکه سه سیما  با بیان این مطلب افزود: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز ۹۴ و پس از ایام شهادت حضرت زهرا(س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.

سیدغلامرضا میرحسینی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهارنظر‌ها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم.

میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش ۱۵ قسمت باتوجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد این مجموعه در فاز اول با ۲۷ قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به کارگردانی آقای سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فاز دوم مجموعه «درحاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد. البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خود به خود کشش و جذابیت تولید ۳۰ قسمت را دارد.

فصل اول سریال در حاشیه در ۲۷ قسمت از ششم فروردین به نمایش درآمد و آخرین قسمت از این فصل فردا شب (پنج شنبه) از شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر : ۲۷۲۱۲۴