خبرگزاری کار ایران

رئیس نمایشگاه کتاب تهران:

مردم انتظار محیط منظم و تمیز دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۷۷

سیدعباس صالحی گفت: امسال باتوجه به حضور 6 وزیر فرهنگ از کشورهای خارجی و حضور روسای سه نمایشگاه بین‌المللی مسکو، بلونیا و پاریس، وجه بین‌الملل نمایشگاه کتاب اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش ایلنا؛ دومین جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهر تهران با مسوولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران؛ صبح امروز(2 اردیبهشت) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

سیدعباس صالحی در این نشست با اشاره به اهمیت وجه بین‌المللی نمایشگاه بیست وهشتم گفت: امسال وجه بین‌المللی نمایشگاه بیشتر مورد توجه است و این موضوع، مسئولیت ما را چندبرابر می‌کند. امسال برای نخستین بار 6 وزیر فرهنگ، 3 رییس نمایشگاه کتاب بین‌المللی و شخصیت‌های فرهنگی و هنری از کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور دارند که چنین حضوری در دوره‌های گذشته کمتر دیده شده است.

رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با تاکید بر بهبود نظافت محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: مردم با حضور در فضایی مانند نمایشگاه کتاب، انتظار محیط منظم و تمیز را دارند. به همین منظور ما از شهردار تهران که در مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلا شهردار افتخاری این شهر بودند، انتظار داریم فضای نمایشگاه را به همان طریق اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال بازدیدکنندگان خارجی، باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم نمایشگاه آبرومندانه‌ای داشته باشیم و نمای زیباتری را به مردم نمایش دهیم.

در ادامه جلسه؛ مسئولان کمیته‌ها به ارایه گزارش از فعالیت‌های خود پرداختند.

در این نشست؛ ناصر عبادتی دبیر کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران، رضا نگهبان شهردار منطقه 7 تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه، نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته هماهنگی سازمان‌ها و تسهیلات رفاهی، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و نمایندگانی از شرکت واحد و اتوبوسرانی، جمعیت هلال احمر استان تهران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاونت فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران، اورژانس تهران، شرکت بهره‌برداری مترو تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، آتش‌نشانی منطقه 6 تهران، پست منطقه 15 حضور داشتند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز