خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام بن کارت الکترونیک کتاب تا 10 اردیبهشت تمدید شد

نیکنام حسین‌پور(مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار) از تمدید زمان ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی و طلاب با شرایط ویژه خبر داد.

به گزارش ایلنا، نیکنام حسین‌پور گفت:‌ سایت ثبت‌نام از روز یکشنبه 6 اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنج‌شنبه 10 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدیر کمیته رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان‌پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت‌نام برگزار شده و با هماهنگی‌های انجام شده کار ثبت‌نام ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت‌نام گفت: با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ 6 اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت‌نام می‌کنند؛ صرفا می‌توانند از شعب بانک صادرات در استان‌های البرز، تهران و قم بن‌کارت‌های خود را دریافت کنند.

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت‌های خود را از استان‌های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت‌ها به استان‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شده؛ دیگر نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام برای آن‌ها باقی‌ست، می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۷۳۰۵۴