خبرگزاری کار ایران

«دریا و ماهی پرنده» به بخش اصلی جشنواره مسکو راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۶۲

«دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان به تازگی از طرف دبیرخانه جشنواره فیلم مسکو برای حضور در بخش اصلی این جشنواره پذیرفته شده است.

 به گزارش ایلنا، این جشنواره خرداد برگزار خواهد شد و سازندگان؛ نسخه‌ای متفاوت از آنچه در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد را برای نمایش در این فستیوال به دبیرخانه ارسال کرده‌اند. در واقع حضور «دریا و ماهی پرنده» در بخش اصلی این جشنواره اتفاق مهمی برای سینمای ایران محسوب می‌شود و باید به انتظار نشست که هیأت داوران جشنواره فیلم مسکو چه واکنشی را نسبت به فیلم غفارزاده نشان خواهند داد.

حضور «دریا و ماهی پرنده» در حالی در این جشنواره قطعی شده که این فیلم برای دریافت پروانه نمایش با مشکلاتی مواجه بود تا اینکه سرانجام طی توافقاتی با ارشاد و با انجام اصلاحاتی فیلم موفق به دریافت پروانه نمایش شد. ضمن اینکه سازندگان قرارداد اکران این فیلم را در گروه هنر و تجربه به تازگی ثبت کرده‌اند.

پورکیان درباره نسخه‌ای که قرار است در جشنواره مسکو به نمایش درآید؛ گفت: در نسخه ارسالی زمان فیلم و برخی پلان‌ها کوتاه‌تر شده و این نسخه به‌طور کامل با نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد بسیار متفاوت است. خوشحالم فیلم راه خودش را پیدا کرده و امیدوارم تواند نظر هیأت داوران را نیز جلب کند.

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی همراه با مهرداد غفارزاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 «دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به‌طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح به نگارش درآمده و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است. پورکیان درحال حاضر فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را نیز به‌عنوان تهیه‌کننده آماده نمایش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز