خبرگزاری کار ایران

ماهی‌وگربه در سالن «بیلی وایلدر» به نمایش درآمد

فیلم سینمایی«ماهی وگربه» به کارگردانی شهرام مکری در سالن بیلی وایلدر موزه یو سی ال‌ای به نمایش درآمد و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد

 به گزارش ایلنا، تمام بلیت‌های سانس نمایش فیلم از روز قبل به فروش رفته بود. فیلم درسالنی که به نام بیلی‌وایلدر کارگردان بزرگ دوران سینمای کلاسیک نامگذاری شده و محل دائمی فیلم دیدن او و همسرش بوده به نمایش درآمد.

بعد از نمایش فیلم جلسه پرسش وپاسخ برگزار شد و شهرام مکری در این جلسه یک ساعته به سؤالات تماشاگران درباره سینمای ایران و فیلم «ماهی وگربه»  پاسخ داد.

اجرای این مراسم را «پاول مالکوم» از آرشیو فیلم دانشگاه «یوسی ال‌ای» و از برنامه‌ریزان فستیوال «ساندنس» برعهده داشت. مکری در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان درباره اکران فیلم در ایران از استقبال تماشاگران ایرانی خبر داد ونسل جوان ایرانی را مردمانی فیلم‌دوست خواند که سینما را به شکل جدی دنبال می‌کنند.

برخی از چهره‌های شاخص علمی و هنرمندان ایرانی از میهمانان این برنامه بودند. مکری در ادامه این سفر به دعوت مسوولان جشنواره ساندنس برای آشنایی با شیوه کار و روش‌های حمایتی این جشنواره از فیلمسازان جهان از مرکز این جشنواره و مرکز آرشیو فیلم در هالیوود دیدار کرد.

شب قبل از اکران «ماهی وگربه» هم فیلم «قصه‌ها» با حضور رخشان بنی‌اعتماد در همین سالن به نمایش درآمده بود که با استقبال فراوان مخاطبان تماشاگران همراه شد.

کد خبر : ۲۷۴۴۰۷