خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات تهران:

روزنامه‌های «مردم امروز» و «خبرورزشی» مجرم شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۳۱

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران از برگزاری جلسه دادگاه روزنامه‌های "مردم امروز" و "خبر ورزشی" خبر داد و گفت: هر دو روزنامه مجرم شناخته شدند.

علی‌اکبر کساییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز(13 اردیبهشت) دادگاه مطبوعات گفت: این جلسه در شعبه ۷۶ دادگاه مطبوعات و به ریاست قاضی مدیر خراسانی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز به اتهام‌های مدیرمسئول و سردبیر روزنامه «مردم امروز» رسیدگی شد. لازم به ذکر است مدیرمسئول این روزنامه آقای «ستادی» و سردبیر آن «محمد قوچانی» بودند که هر دو متهم به توهین مقدسات بودند و هیات منصفه مطبوعات استان تهران به اتفاق آرا متهمان را مجرم شناخت. ضمناً هیات منصفه مطبوعات استان تهران به اتفاق آرا نیز متهمان را مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اشاره به جلسه رسیدگی به پرونده روزنامه «خبر ورزشی» به مدیرمسئولی «علیرضا معزی» یادآور شد: در این پرونده شاکی «امیر قلعه‌نوعی» بود و اتهام روزنامه «خبر ورزشی» نیز انتشار اکاذیب به قصد اضرار به قید ذکر شده بود که در این مورد نیز مدیرمسئول این روزنامه با اکثریت آرا مجرم شناخته شد.

کسائیان گفت: ضمناً هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز