خبرگزاری کار ایران

بازدید علی جنتی از مرکز هنرهای نمایشی صبا

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۸۴

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، یکشنبه (13 اردیبهشت) از سالن‌های تئاتر تازه تاسیس مرکز صبا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید یک ساعته که با حضور مهندس راحتی مدیر عامل، محمد مهدی خاتمی مشاور هنری و  تنی چند از مدیران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی انجام شد وزیر از سالن اصلی و سالن‌های بلک باکس این مجموعه دیدن و در جریان پتانسیل‌های اجرایی این مرکز قرار گرفتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه شهرداری تهران را در بخش سخت افزاری هنر، به ویژه تئاتر  بسیار ارزشمند و کار آمد برشمرد و افزود: این توسعه چشمگیر سالن‌های حرفه‌ای تئاتر نظیر این مرکز و پردیس تئاتر تهران کمک بزرگی به رفع نقیصه کمبود سالن تئاتر در تهران کرده و گسترش تئاتر را سبب می‌شود و ما امیدواریم هر چه زودتر این مراکز فرهنگی و هنری به بهره برداری برسد.

مهندس راحتی نیز به بهره برداری مرکز هنرهای نمایشی صبا و پردیس تئاتر تهران در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به ساخت سالن‌های تئاتر جدید از سوی شهرداری تهران ما در سال‌های آینده مشکل کمبود سالن تئاتر را در شهر تهران نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است پروژه مرکز هنرهای نمایشی صبا در زمینی به مساحت 6000 متر مربع و زیر بنای حدود 20000 متر مربع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ملک واقع شده و دارای یک سالن اصلی، سه سالن بلک‌باکس، فضای روباز اجرای تئاتر، یک سالن تخته حوضی، بخش تجاری، پارکینگ و فضای سبز است.

علی مرادخانی، معاون امور هنری، مهدی شفیعی، مدیر کل هنرهای نمایشی و پیمان شریعتی معاون اداره کل هنرهای نمایشی وزیر فرهنگ و ارشاد را در این بازدید همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز