خبرگزاری کار ایران

اسامی سینماهای میزبان پنجمین جشنواره فیلم شهر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۹۲

پردیس سینمایی ملت، آزادی، راگا، رازی، تماشا و ایوان شمس به عنوان مکان‌های برگزاری جشنواره فیلم شهر انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا؛ پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر قرار است از ۳ خرداد - روز حماسه فتح خرمشهر آغاز و تا ۱۲ خرداد ماه همزمان با میلاد باسعادت امام عصر (عج) ادامه می‌یابد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متولی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی اجتماعی و سینمایی است و در این دوره جشنواره با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در قالب بخش‌های مسابقهٔ سینمای ایران و‌ سینمای بین‌الملل طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به دنبال استقبال گسترده هنرمندان، فیلمسازان، تهیه کنندگان و مراکز و موسسات فرهنگی و سینمایی حدود ۱۲۰۰ اثر با موضوعاتی همچون اشاعهٔ فرهنگ مهربانی، تقویت روحیهٔ صبر میان شهروندان، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی - ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون‌گرایی، توجه شهروندان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب‌های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه‌های مثبت افزایش جمعیت در جشنواره شرکت کرده‌اند که هم اکنون، پنج هیات کار‌شناسی و انتخاب در حال بررسی و ارزیابی آثار برای انتخاب نهایی هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از جمله رویداد‌ها و جریان فرهنگی و سینمایی کشور است که در ساختار آن بخش‌های مختلفی همچون فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های بلند داستانی ویدیویی، فیلم‌های مستند نیمه بلند و بلند، فیلم‌های کوتاه، مسابقه طرح اولیه فیلمنامه‌نویسی سینمایی، اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینما و سینمای بین‌الملل تعریف و گنجانده است.

 پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳ تا ۱۲ خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز