خبرگزاری کار ایران

با برگزاری کنسرت پالت؛

"جَز" و "پاپ" به رنگ "پالت" درآمدند

در شبی که وحدت رنگ‌های تازه‌ای به خود می‌دید؛ پالت نیز تلاش کرد تا با طراحی صحنه‌ی متفاوت سیامک احصایی و تجربیات تازه خود؛ رنگ‌های تازه‌ای از جنس خودش به سبک‌هایی چون پاپ و جَز بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛  گروه پالت که با ارائه تجربیات تازه بر موسیقی پاپ فعالیت خود را آغاز کرد؛ طی دو شب گذشته جدیدترین تجربیات خود در آلبوم "شهر من بخند" را با مخاطبان در تالار وحدت؛ در میان گذاشت. این تجربیات که شاید نتوان نام سبک مشخصی را روی آن قرار داد؛ به فضای موسیقی پاپ و جَز نزدیک می‌شود و حتی قطعه‌ای با ریتم شیش و هشت نیز که در آلبوم "شهر من بخند" وجود دارد را به گستره‌ی فعالیت‌های پالت اضافه می‌کند.

در شبی که وحدت رنگ‌های تازه‌ای به خود می‌دید؛ گروه پالت نیز تلاش کرد تا با طراحی صحنه‌ی متفاوت سیامک احصایی و تجربیات تازه خود؛ رنگ‌های تازه‌ای از جنس خودش به سبک‌هایی چون پاپ و جَز بدهد. هرچند پیشتر؛ گروه‌های پاپ موسیقی بانوان در تالار وحدت کنسرت برگزار کردند. این کنسرت برای اولین بار فضای موسیقی پاپ را به تالار وحدت آورد.

شب گذشته؛ پالتی‌ها قطعاتی چون، رنگ شماره 1، خانه به دوش، سرباز و آبی را از آلبوم شهر من بخند روی صحنه آوردند. در این اجرا اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز کلارینت، کاوه صالحی گیتار، مهیار طهماسبی ویولنسل، داریوش آذر کنترباس و امید نعمتی خواننده به همراه امین طاهری درامز و سردار سرمست پیانو، آکاردئون و ملودیکا در دوبخش قطعات آلبوم آقای بنفش و شهر من بخند را روی صحنه اجرا کردند.

آلبوم "شهر من بخند" کمتر از ده روز دیگر در سراسر کشور منتشر می‌شود.

گروه موسیقی پالت

گروه موسیقی پالت

کد خبر : ۲۷۵۵۰۲