خبرگزاری کار ایران

«شب های آهنگسازان ایرانی» در برج میلاد

«شب‌های آهنگسازان ایرانی» با اجرای آثاری از هوشنگ کامکار به خوانندگی بیژن کامکار توسط ارکستر سمفونیک البرز در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ محمدحسین تفرشی(تهیه‌کننده و مدیر ارکستر سمفونیک البرز) در باره این اجرا گفت: در پی فعالیت‌های ارکسترال بنده طی سال‌های گذشته، امسال با برنامه‌های منسجم‌تری با عنوان «شب‌های آهنگسازان ایرانی» اجراهایی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به اجرای آثار آهنگسازان ایرانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: اولین شب از این برنامه‌ها به استاد هوشنگ کامکار و آثار او تعلق دارد که با خوانندگی بیژن کامکار برگزار می‌شود. البته طی چند نشست حضوری با استاد کامکار و آقای سهراب کاشف که رهبری و مدیریت هنری ارکستر را برعهده دارند، قطعات و رپرتوار برنامه مشخص شده که توضیحات بیشتر و دلایل انتخاب قطعات در نشست خبری با حضور این آهنگساز ارائه خواهد شد.

تفرشی با اشاره به زمان بلیت فروشی این کنسرت گفت: همه مراحل اداری و اخذ مجوز این برنامه توسط موسسه آوای سوت دلان به مدیریت مهدی میرزا باقریان به پایان رسیده و طی چند روز آینده فروش بلیت‌ها برای اجرا در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران شروع خواهد شد.

مدیر ارکستر سمفونیک البرز بیان کرد: در این برنامه که مدیریت امور اجرایی و برگزاری آن را برادرم محمد حسن تفرشی بر عهده دارد، هنرمندانی چون همایون رحیمیان و ارسلان کامکار به عنوان کنسرت مایستر، سیاوش ظهیرالدینی، پرویز بیات، کریم قربانی، فرشید حفظی فر، ناصر رحیمی، حسین پورمعین ،حسین شریفی، عماد نکویی، علی جعفری، شهرام رکوعی و سهراب برهمندی حضور دارند.

کد خبر : ۲۷۶۱۲۲