خبرگزاری کار ایران

جواد نوروز بیگی:

«دیه گو مارادونا» شاید به ایران بیاید

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۸۸

فیلم سینمایی "من دیه گو مارادونا هستم" به کارگردانی بهرام توکلی در تهران روی پرده رفت. گفته می‌شود به بهانه اکران این فیلم شاید مارادونا به ایران بیاید.

جواد نوروزبیگی(تهیه‌کننده "من دیه گو مارادونا هستم") در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره احتمال حضور مارادونا در ایران گفت: به مارادونا برای حضور در ایران پیشنهاد دادیم و از ایشان دعوت نیز کردیم. ایشان نیز از این پیشنهاد استقبال کرده اما هنوز جواب قطعی نداده است. احتمال دارد برای هفته‌ی سوم اکران فیلم؛ ایشان به ایران بیاید.

فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" که هم‌اکنون روی پرده رفته؛ به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و با حضور گلاب آدینه، سعید آقاخانی، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، ویشکا آسایش، هومن سیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت، سجاد تابش، محمدامیر مشهدی نصرالله، آوا حکانی، محمد رستم‌زاد، شکوفه کرم‌زاده، معین شهبازی و حسن نیکونژاد ساخته شده است.

 در خلاصه داستان این فیلم آمده: تو می‌دونی من از چیه مارادونا خوشم می‌آد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می‌کرد با همه وجودش بازی می‌کرد، پرواز می‌کرد، بازی نمی‌کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می‌ریخت جلوش د بکش همه چیزو تا تهش می‌رفت، خودشو لوس نمی‌کرد... همه‌اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی‌تونست مرزشونو تشخیص بده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز