خبرگزاری کار ایران

نمایش اولین فیلم روح‌ا... حجازی در پردیس قلهک

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۷۴

«در میان ابر‌ها» به عنوان اولین فیلم سینمایی روح‌الله حجازی، جمعه عصر ساعت ۱۸ و ۳۰ به‌صورت ویژه و با حضور عوامل آن در پردیس سینمایی قلهک روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ «در میان ابر‌ها» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی سال ۸۶ با حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را دریافت کرد و الناز شاکردوست نیز به عنوان بازیگر نقش نخست این فیلم کاندیدای دریافت تندیس بازیگری خانه سینما شد. «در میان ابر‌ها» در دوازدهمین جشن خانه سینما کاندیدای دریافت تندیس بهترین بازیگر زن (الناز شاکردوست)، بهترین صدابرداری و بهترین چهره‌پردازی بود.

این فیلم در سال ساختش، موفق‌ترین فیلم اولی در مجامع بین‌المللی بود و کاندیداتوری بهترین فیلم اول جشنواره پالم اسپرینگز امریکا تنها یکی از موفقیت‌های این فیلم بود. الیسا سایمون منتقد ورایتی نیز در آن سال از «در میان ابر‌ها» تمجید کرده بود. البته «در میان ابر‌ها» که با تحسین منتقدان و اهالی سینما روبرو شده بود، در اکران مهجور واقع شد.

همچنین بازیگرانی مانند نوید محمدزاده و یونس غزالی با این فیلم به جمع بازیگران سینمای ایران اضافه شدند.

البته این فیلم مانند سایر آثار حجازی برایش حاشیه‌هایی را هم به دنبال داشت؛ به طوری که او پس ساخت «در میان ابر‌ها» تا سه سال نتوانست هیچ پروانه ساختی دریافت کند و نهایتا در سال ۹۰ توانست «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را بسازد که آن فیلم هم حاشیه‌های جدیدی را در زمان مدیریت سابق سینمای ایران به دنبال داشت.

الناز شاکردوست، یونس غزالی، نوید محمدزاده، رضا مختاری، بهمن عیوق، مالک حدپورسراج، مهرداد ضیایی، فرید کشکولی، مهران امام بخش، امیر سفیری، سعید وکیلی، مهدی ملاک، مجتبی دربندی، احسان عاضدی، ‌ حسین حیدری و رئوف دلفی بازیگران این فیلم هستند.

همچنین سعید سعدی تهیه‌کننده، محمدرضا گوهری نویسنده، افشین هاشمی انتخاب بازیگر و بازیگردان، فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری، سپیده عبدالوهاب تدوین، بهزاد کزازی طراح صحنه و لباس، حسین بشاش صدابردار، مهرداد می‌رکیانی طراح چهره‌پردازی، محسن روزبهانی مسئول جلوه‌های ویژه و... عوامل تولید این فیلم سینمایی هستند.

 «در میان ابر‌ها» جمعه این هفته ساعت ۱۸ و ۳۰ در پردیس سینمایی قلهک با حضور عوامل آن روی پرده می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز