خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک صادرات در نشست خبری نمایشگاه کتاب:

ناشرانی که تبلیغ بانک صادرات را چاپ کنند؛ تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

در نشست خبری للگانی (مدیرعامل بانک صادرات ایران) خدمات و برنامه‌های بانک صادرات در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، للگانی در ابتدای این نشست؛ با اشاره به اینکه امسال هشتمین سالی‌ست که بانک صادرات به عنوان حامی یار مهربان؛ ارائه خدمات به مراجعان و ناشران در نمایشگاه را برعهده دارد؛ گفت: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ بانک صادرات با ۲۰ باجه، ۳۵۰ نفر پرسنل از بانک‌ و شرکت‌های تابعه سه هزار دستگاه کارت خوان و تعداد ۵۱ هزار دستگاه ATM سالنی و سیار در نقاط مختلف مصلی حضور دارد. براساس اعلام شاپرک وضعیت تراکنش‌ها ۵۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که نشان دهنده استقبال از نمایشگاه و توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور است و ۸۹ درصد از نحوه عملکرد دستگاه‌های ATM‌اعلام رضایت کردند.

مدیرعامل بانک صادرات سپس ارائه بن‌کارت‌های مخصوص نمایشگاه، نصب نرم افزار همراه بانک و ارائه خدمات حتی در ایام تعطیل را از دیگر خدمات بانک صادرات در ده روز برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

او همچنین از امضای قریب‌الوقوع تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ارشاد و بانک صادرات خبر داد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه تسهیلات ویژه‌ای به ناشرانی که عبارت بانک صادرات ایران؛ حامی یار مهربان را در صفحه اول کتاب‌های خود چاپ کنند؛ قرار می‌گیرد. همچنین براساس این تفاهم‌نامه قرار است امکانات و تسهیلات ویژه‌ای برای حمایت از صنعت نشر فراهم شود.

او در ادامه افزود: براساس آمار طی چند روز گذشته در نمایشگاه هر دستگاه POS‌متوسط ۱۵۲ تراکنش در روز داشته است. البته میزان فروش باتوجه به اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان به حساب شخصی خود ناشران متصل هستند؛ چندان دقیق در اختیار ما نیست اما افزایش ۵۲ درصدی رشد تراکنش؛ خبر از افزایش میزان فروش در این دوره از نمایشگاه می‌دهد.

وی یادآور شد: تمام خدمات بانک صادرات در نمایشگاه به‌صورت رایگان و در حمایت از کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

در ادامه این نشست؛ امیرمسعود شهرام‌نیا (قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) از بهبود خدمات در حوزه کارتخوان‌ها و نبود اختلال و قطعی این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: بانک صادرات تنها ارائه دهنده خدمات بانکی و مالی بوده و هوشمندانه برای حمایت از نشر و کتاب برنامه‌ریزی کرده است. انشاالله با عقد تفاهم‌نامه امکانات تسهیلاتی و رفاهی دیگری برای صنعت نشر فراهم می‌شود.

للگانی در پایان مراسم به همراه هیات همراه از نمایشگاه بازدید کرد و خبر از تقدیر از خبرنگاران بر‌تر در پایان نمایشگاه داد.

کد خبر : ۲۷۷۰۶۴