خبرگزاری کار ایران

گزیده‌ای از ۱۰ سال تلاش مسعود مولایی در گالری شکوه

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۸۲۵

گالری شکوه؛ عصر جمعه یکم خرداد ماه ۹۴ میزبان نمایشگاه نقاشی‌های مسعود مولایی است.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه ۲۵ تابلوی نقاشی که گزیده‌ای از ۱۰ سال تلاش مولایی است؛ روی دیوار آویخته می‌شوند. این نقاشی‌ها به‌صورت رئال با تکنیک رنگ روغن روی بوم و کاغذ ارائه می‌شوند که ابعاد کوچک‌ترین آن ۳۰×۲۵ و بزرگ ترینش ۱۶۵×۱۱۰ سانتی متر است.

مولایی در آثارش زندگی شهری و روستایی و طبیعت بی‌جان را به تصویر کشیده است. او برای نقاشی کردن زیبایی‌های زندگی شهری و روستایی در عکس‌هایی که خود از مکان‌های مختلف گرفته دخل و تصرف‌هایی انجام داده است وبراساس تخیلاتش کاراکترهای مورد نظرش را در مکان‌هایی خاص طراحی کرده و آن‌ها را به تصویر کشیده است.

مسعود مولایی متولد ۱۳۴۳ است. او از شاگردان استاد مرتضی کاتوزیان بوده است و از سال ۱۳۶۷ به صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشد. همچنین وی تحصیلات خود را در زمینه نقاشی در آکادمی هنر ژاپن گذرانده است. این نمایشگاه ششمین نمایشگاه نقاشی انفرادی وی محسوب می‌شود، او پیش از این پنج نمایشگاه انفرادی در ایران و ژاپن برپا کرده است و در سه نمایشگاه گروهی حضور داشته است.

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود مولایی تا ۱۲ خرداد ماه در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرز گو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها) از ساعت۱۷ الی ۲۱ از این آثار دیدن نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز