خبرگزاری کار ایران

"پالت" دوباره در وحدت روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۰۳

گروه پالت پس از استقبال کم‌نظیر طرفداران و فروش دوساعته تمام بلیت‌های کنسرت خود، روزهای 3، 4 و 5 خردادماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ بعد از رونمایی آلبوم «شهر من بخند!» در عمارت مسعودیه و استقبال انبوه هواداران پالت از اجرای زنده چند قطعه توسط پالت در همان برنامه، و همچنین فروش دو ساعته تمام بلیت‌های کنسرت تالار وحدت، تهیه‌کننده و اعضای گروه بر آن شدند تا کنسرت‌های دیگری در تهران ترتیب دهند.

در این کنسرت‌ها اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده میهمان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» می‌پردازند.

اعضای پالت در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداختند. آلبومی که «شهر من بخند» نام گرفت و در تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگش را در استودیو "اَبی‌رود"، یکی از معتبرترین استودیوهای جهان، به پایان رساند، در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شد.

این آلبوم نیز، با اینکه فضای متفاوتی نسبت به آلبوم اول گروه دارد، تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. روزبه اسفندارمز سرپرست گروه پالت در مورد ویژگی‌های این آلبوم می‌گوید: بخشی از قطعات این آلبوم در زمان انتشار آلبوم آقای بنفش ساخته شده بود و بعضا در اجراهای زنده‌ی ما نیز اجرا می‌شد ولی باتوجه به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی آثار تصمیم برآن بود که آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند!»، شنونده‌ها روند دگردیسی پالت از آلبوم اول به این مجموعه را کاملا حس خواهند کرد. فکر می‌کنم طیف وسیع‌تری از مخاطبان با «شهر من بخند!» ارتباط برقرار خواهند کرد و سلیقه‌های جدیدی به جمع پالتی‌ها اضافه می‌شود.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب کنسرت پیش روی این گروه در تالار وحدت می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که در نزدیک‌ترین زمان ممکن نسبت به دو اجرای اخیرمان در تهران و آیین رونمایی آلبوم جدید، توانستیم از تالار وحدت وقت بگیریم تا دوباره بتوانیم در کنار دوست‌ها و مخاطب‌های پالت باشیم. اجرای تهران به‌خصوص از این نظر برای ما مهم است که همانطور که در مراسم رونمایی گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دوباره در کنار هوادارن‌مان در این شهر باشیم که ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»

کنسرت گروه پالت در ساعت 21:30 روزهای 3 و 4 و 5 خردادماه برگزار شده و بلیت آن نیز از ساعت 14 روز سه‌شنبه 29 اردیببهشت از طریق سامانه‌های پیشنهاد (www.peeshnahad.com) عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز