خبرگزاری کار ایران

فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان تجدیدچاپ شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۴۰۳

پس از فروش کلیه نسخه‌های شماره‌های یک و دو “فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان” این فصلنامه تجدید چاپ شد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی کاشفی‌خوانساری سردبیر فصلنامه کتاب کودک و نوجوان که از سوی موسسه خانه کتاب منتشر می‌شود، ضمن اعلام این خبر از استقبال دست‌اندرکاران کتاب کودک و نوجوان از این فصلنامه ابراز خرسندی کرد.

در شماره یک و دو فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان که بهمن ماه گذشته در سرای اهل قلم خانه کتاب رونمایی شد، آثار و نوشتاری از محمود حکیمی، سوسن طاقدیس، جعفر ابراهیمی(شاهد)، سعید حسام‌پور، ابراهیم حسن بیگی، انوشه مرادی، نگار پدرام، روح‌الله مهدی‌پور، مسعود مجاوری‌آگاه، سحر ترهنده، رضا معصومی، پوپک نیک‌طلب، مینا ذاکر شهرک و ... به چشم می‌خورد.

میزگردهایی درباره نمایشگاه‌های استانی کتاب، بررسی عملکرد جشنواره نقدکتاب در حوزه کتاب کودک، معرفی اولین کتاب‌های نظری ادبیات کودک و نوجوان و ... از جمله مطالب این فصلنامه بود.

گفت‌وگوی این شماره از فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان با محمدعلی شعاعی، معاون فرهنگی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور فعلی وزیر ارشاد صورت گرفته است. شعاعی در این گفت‌وگو راه‌های رسیدن به همه اهداف فرهنگی را از مسیر کتاب کودک می‌داند و پیشنهاد می‌کند بخشی از برنامه‌های فرهنگی بر ترویج کتاب‌خوانی و مطالعه بر خانواده‌های جوان و دارای فرزندان کوچک متمرکز شود.

محمدعلی شعاعی همچنین به معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد می‌کند تعامل با انجمن‌ها و نهادها و توجه به کارهای پژوهشی در حوزه کودک و نوجوان را مدنظر داشته باشد.

اولین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک در 320 صفحه به قیمت 7000 تومان منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز