خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره صنعت چاپ منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۹۱۴

با حکم سیدعباس صالحی(معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)؛ رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، محمودرضا برازش با حکم معاون امور فرهنگی به‌عنوان رئیس پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ منصوب شد.

در متن این حکم آماده است:

نظر به تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد ماده 5 آیین‌نامه برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ به موجب این حکم به عنوان «رئیس پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال با بهره‌گیری از اندیشه‌ها، افکار و تجربیات صاحب‌نظران و متخصصان در انجام امور موفق باشید.

بر اساس این گزارش، در احکامی جداگانه نیز آقایان سید احمد آل طه، علی مغانی، محمود ابراهیمی، رضا منصوری، سعید بهنام‌جو، بهمن پورمند، جلال ذکایی، همایون امیرزاده، محمدمهدی احمدی، رضا کروبی، مهرداد گلستانیان، محمدعلی انصاری، علی طارمی‌راد و محمدحسن فکری با حکم سید عباس صالحی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره صنعت چاپ انتخاب شدند.

در متن حکم هر یک از اعضای شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ آمده است:

برگزاری جشنواره فرصتی است تا علاوه بر تبادل اندیشه، افکار و تجربیات صاحب‌نظران و متخصصان زمینه شناسایی خلاقیت‌ها و استعدادهای فعالان فراهم گردد.

از این رو بنا به نقش مهم صنعت چاپ و بسته‌بندی در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ در سطح جامعه به عنوان رسانه در ارتباط جمعی و اهمیت آن در اقتصاد و چرخه تولید و توسعه، دفتری دیگر از جشنواره ملی چاپ در سالی که مزین به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی است؛ ورق خواهد خورد.

نظر به تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد ماده 4 آیین‌نامه برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال با ارایه پیشنهادات و راهکارهای سازنده شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی باشیم.

لازم به ذکر است که نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری پانزدهمیسن جشناره صنعت چاپ روز یکشنبه مورخ 3 خرداد ماه در سالن جلسات معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز