خبرگزاری کار ایران

‌ نگارخانه دانشجویی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر افتتاح ‌شد

‌‌جهاد دانشگاهی واحد هنر با ایجاد یک نگارخانه (گالری) هنری به مساحت تقریبی 150 متر، ویژه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه هنر امکان ارائه آثار هنری دانشجویی را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد رشیدی(رئیس جهاددانشگاهی هنر) گفت: به منظور گسترش عرضه و فروش ‌آثار هنری دانشجویی و آشنایی هرچه بیشتر عموم جوانان و دانشجویان با آثار خلق شده توسط دانشجویان هنرمند کشور، این واحد، یک فضای نمایشگاهی با ظرفیت حداقل 30 اثر هنری را فراهم کرده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های پیش روی دانشجویان هنرمند برای ارائه عرضه آثار خود، افزود: دانشجویان می‌توانند به صورت رایگان آثار هنری خود را در جهاددانشگاهی دانشگاه هنر درمعرض دید و فروش عموم مردم و سایر دانشجویان قرار دهند.

رئیس جهاددانشگاهی هنر اضافه کرد: عموم دانشجویان رشته‌های هنری به ویژه دانشجویان دانشگاه هنر می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، از امکانات این گالری هنری دانشجویی استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت هماهنگی و رزرو این فضای نمایشگاهی می‌توانند روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 12  ظهر با شماره تلفن 5-88328952 تماس بگیرند یا برای بازدید فضا در روزها و ساعت یاد شده به آدرس: تهران، خ انقلاب اسلامی، دروازه دولت ، خ خاقانی، شماره 81 مرکز آموزش های تخصصی ‌ جهاددانشگاهی هنر‌‌ مراجعه کنند.

کد خبر : ۲۷۹۲۱۵