خبرگزاری کار ایران

فراخوان طراحی پوستر جشنواره فیلم یاس منتشر شد

دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدئویی، یاس با هدف توجه ویژه و حمایت از هنرمندان جوان این عرصه، فراخوانی برای طراحی پوس‌تر این دوره از جشنواره یاس داد.

به گزارش ایلنا؛ دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس به منظور تقویت و توسعه طراحی پوستر در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین نقش و جایگاه این هنر- صنعت و در راستای توجه ویژه و حمایت از هنرمندان جوان این عرصه، طراحی پوستر سومین دوره این جشنواره را به فراخوان عمومی می‌گذارد.

هنرمندان و علاقمندان به این عرصه باید در طراحی‌ آثار خود به مفاهیم انسانی، تأثیر و جایگاه فیلم‌های ویدیویی در تمامی سطوح جامعه و نقش فیلم‌های نمایش خانگی در فرهنگ سازی و ترویج مفاهیم اخلاقی در جامعه ایرانی اسلامی را لحاظ کنند. بر اساس این فراخوان، شرکت کنندگان می‌توانند فایل آثار را با فرمت JPG و با کیفیت ۲۰۰ DPI در اندازه A۴ و در حالت RGB در سایت www. artonlines. com/tjff صفحه اختصاصی سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس ارسال کنند.

پس از انتخاب و داوری آثار و طراحی پوستر‌های ارسال شده به دبیرخانه این دوره از جشنواره، به نفر اول لوح تقدیر و جایزه نقدی پنج میلیون تومان به همراه سری کامل مجموعه‌ فیلم‌های تولیدی موسسه رسانه‌های تصویری شامل آثار کارگردانان مطرح کشور اهدا می‌شود. به نفرات دوم تا پنجم نیزلوح تقدیر به همراه یک سری از مجموعه‌های تولیدی موسسه رسانه‌های تصویری شامل آثار کارگردانان مطرح کشور اهداء خواهد شد.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس توسط موسسه رسانه‌های تصویری و با حمایت سازمان سینمایی از تاریخ اول تا ششم مهر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافر آستانه برگزارمی شود.

کد خبر : ۲۷۹۷۴۸