خبرگزاری کار ایران

فهرستِ آثار محمود معتقدی تا پایان سال به روایتِ خودش

محمود معتقدی از آثار تازه‌ای سخن گفت که هنوز منتشر نشده و تا پایان سال به تدریج به چاپ می‌رسند.

محمود معتقدی با اشاره به آثاری که از وی در نمایشگاه کتاب عرضه شده بود؛ به خبرنگار ایلنا گفت: مجموعه شعر «گاهی خودت را پنهان کن»، یک مجموعه مقاله با نام «روشن‌تر از صدای سکوت»، مجموعه شعر «به یاد اسب و پرنده‌ها باش» و مجموعه شعر «گاهی به رنگ خاطره‌هایت» از جمله آثار من است که امسال در نمایشگاه کتاب عرضه شدند.

او درباره مجموعه مقالات «روشنتر از صدای سکوت» افزود: این مجموعه درآمدی است بر شناخت نیکوس کازانتزاکیس، احمد شاملو، فروغ فرخزاد، اکبر رادی، محمد حقوقی، محمود دولت‌آبادی، شمس لنگرودی و نقد آثاری از گابریل گارسیا مارکز، بهرام بیضایی و گروهی دیگر.

معتقدی همچنین در رابطه با آثار جدید خود که تا پایان سال به تدریج منتشر می‌شوند؛ گفت: مجموعه شعر میان پنجره و دیدن(خوانش 10 شعر از 10 شاعر) و مجموعه مقالاتی با نام «بر گستره شعر امروز» از کارهای دیگر هستند که به زودی توسط نشر ثالث منتشر می‌شوند.

او ادامه داد: مجموعه شعر دیگری دارم با نام «از کوچه تا باران» شامل شعرهای عاشقانه که توسط نشر ابتکار نو منتشر خواهد شد. این ناشر کتاب دیگری از من باعنوان «گذاره‌های نقد در زمینه شعر و داستان» منتشر می‌کند.

این شاعر در پایان گفت: مجموعه شعر دیگری به نام«جهان جای دوری نیست» دارم که نشر بوتیمار آن را منتشر می‌کند.

کد خبر : ۲۸۰۰۳۹