خبرگزاری کار ایران

هشت فیلم از مدرسه برلین در موزه هنرهای معاصر تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۶۳

هشت فیلم در بخش جلوه هایی از مدرسه برلین از برنامه دوره سی ونهم (بهار94)، از روز یکشنبه 17 خرداد ماه ساعت 17در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا؛ در بخش دوم نمایش فیلم و در بخش جلوه‌هایی از مدرسه برلین (با نمایش هشت فیلم) در دوره سی و نهم( بهار94)، روز یکشنبه 17 خرداد ماه ساعت -/17 فیلم" مارسی" به کارگردانی آنگلا شانیلیک محصول سال 2004 به مدت 95 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم" مارسی" از آنجا شروع می‌شود که پس از تیتراژ پراکنده‌ی سفید و سیاه، سوفی را از پشت سر می‌بینیم که او در یک اتومبیل است و به زبان فرانسوی عجیب و غریبی صحبت می‌کند. زلدا راننده زن است که پیاده می‌شود و برای سوفی نقشه شهر مارسی را می‌گیرد.

سوفی و زلدا تصمیم می‌گیرند آپارتمانشان را با یکدیگر تعویض کنند. زلدا به برلین خواهد رفت و سوفی برای چند هفته‌ای در مارسی خواهد ماند. سوفی در مارسی قدم می‌زند، عکس می‌گیرد، به عکس‌ها نگاه می‌کند و بدون هیچ هدفی حرکت می‌کند. او غریبه‌ای در دنیای غریب است.

فیلم "مارسی" با چند برداشت در ساحل به پایان می‌رسد. هوا رو به تاریکی است و چراغ‌های خیابان روشن شده‌اند. سوفی در لباس زردش در دور دست‌ها در حال حرکت است. دریا را می‌بینیم. در تصویر سوفی؛ لباس و دریا تسلی خاصی وجود دارد.

علاقمندان برای استفاده از برنامه‌های سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 17، به نشانی خیابان کارگرشمالی جنب پارک لاله مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88951965( روابط عمومی) و88955753(سینماتک) تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز