خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در سراسر کشور برگزار می‌شود

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ، امروز یکشنبه (17 خرداد) با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی و اعضاء شورای سیاست‌گذاری در سالن جلسات معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صالحی در ابتدای این جلسه عنوان کرد: توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیرونی صنعت چاپ ، بومی‌سازی و بهره‌گیری از آن‌ها یکی از اولویت‌های این دوره از جشنواره خواهد بود.

معاون وزیر همچنین با اشاره به برگزاری یک هفته‌ای این جشنواره در سراسر کشور گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ در استان‌های کشور با هدف تمرکززدایی و بررسی ظرفیت‌های سایر استان‌ها یکی دیگر از محورهای این جشنواره در دوره پانزدهم خواهد بود.

صالحی بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف دوره‌های قبلی جشنواره ضروری دانست و گفت: تحلیل کیفی و کمی جشنواره‌های پیشین، می‌تواند برگزاری این دوره از جشنواره را یک گام به جلوهدایت کند.

تقدیر از 5 پیشکسوت چاپ در پانزدهمین دوره جشنواره

در این جلسه و بعد از مشورت اعضای شورا مصوب شد در مراسم روز ملی صنعت چاپ حداکثر 5 پیشکسوت صنعت چاپ مورد تقدیر قرار گیرند و 5 کارآفرین برتر نیز معرفی شوند.

همچنین مسابقات علمی جشنواره نسبت به اعلام فراخوان و نحوه دریافت آثار آمادگی لازم را داشته باشد.

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ محمودرضا برازش، علی مغانی، محمود ابراهیمی، بهمن پورمند، رضا منصوری، جلال ذکایی،سعید بهنام‌جو، همایون امیرزاده،، محمدعلی انصاری، علی طارمی‌راد و محمدحسن فکری حضور داشتند.

کد خبر : ۲۸۲۱۲۳