خبرگزاری کار ایران

کنسرت گروه آدیوس با نوازندگان ایتالیایی در ایوان شمس

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۷۵

گروه موسیقی آدیوس که در زمینه‌ی موسیقی جَز فعالیت می‌کند، 28 و 29 خرداد در تالار ایوان شمس تهران، با همراهی نوازندگان میهمان از کشور ایتالیا کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ انزو فاواتا (نوازنده‌ی ساکسفون و کلارینت) یکی از نوازندگان میهمان این گروه است. او یکی از فعال‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نوازندگان جز ایتالیا به‌شمار می‌رود. فاواتا در مسیر نوازندگی‌اش در زمینه‌ی فرهنگ‌های مختلف موسیقی و تلفیق موسیقی سنتی و مدرن فعالیت و تا امروز نزدیک بیست آلبوم را به بازار ارائه کرده است. او همچنین در کارنامه‌ی خود سابقه‌ی همکاری با بزرگانی همچون دینو سَلوتزی را دارد.

نوازنده‌ی دیگر میهمان گروه آدیوس، مارچلو پگین (نوازنده گیتار) است. او آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده‌ی گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک و موسیقی الکترونیک است. وی از سال 1988 با انزو فاواتا همکاری می‌کند و در خلق بسیاری از آثار موسیقایی او سهیم بوده. او را به خاطر آثار مدرنش به همراه انزو فاواتا، و اجراهای رپرتوار کلاسیک و تسلطش در نوازندگی گیتار ده‌سیم می‌شناسند.

در گروه آدیوس، نوازندگانی چون سهیل شایسته‌پور (ویولن) ادیب قربانی (پیانو)، امید شایسته‌پور (گیتارباس) و رضا بنایی‌نیا (درامز) حضور دارند.

گروه آدیوس در زمینه‌ی موسیقی جز در ایران فعالیت می‌کند. این گروه در تیر ماه 93 آثاری از استور پیاتزولا آهنگساز  آرژانتینی را در تالار رودکی تهران روی صحنه برد. پس از این اجرا فستیوال تانگو شهر رمِ ایتالیا (Rome Auditorium) و فستیوال جز ساردینیا (Sardinia Jazz Festival) از گروه آدیوس برای شرکت در این فستیوال‌ها دعوت کردند.

گروه آدیوس با همراهی انزو فاواتا و مارچلو پگین روزهای 28 و 29 خرداد، ساعت 21:30 در تالار ایوان شمس به اجرای برنامه می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز