خبرگزاری کار ایران

از اول تیرماه؛

بانک صادرات وجه باقی‌مانده‌ی بن‌کارت‌های خرید کتاب را پس می‌دهد

دانشجویان و طلابی که در ایام نمایشگاه کتاب موفق به استفاده از بن کارت‌های خرید کتاب خود نشدند، می‌توانند از تاریخ یکم تیر ماه با مراجعه به شعب بانک صادرات نسبت به استرداد وجه خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، نیکنام حسین‌پور (مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) با ارایه توضیحاتی درباره عودت سهم مشارکتی بن کارت‌های الکترونیک خرید کتاب گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در بیست و هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، بن کارت‌های الکترونیک صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران قابلیت استفاده داشتند و در پایان روز 26 خرداد تمامی این کارت‌ها مسدود شدند.

وی افزود: دانشجویان و طلابی که نسبت به دریافت‌های بن کارت‌های خود از شعب بانک صادرات اقدام نکردند یا مقدار وجهی در کارت‌های آن‌ها باقی مانده است، می‌توانند از تاریخ یکم تیر ماه با مراجعه به شعب بانک صادرات نسبت به استرداد وجه خود اقدام کنند.

حسین‌پور تاکید کرد: دانشجویان و طلابی که در ایام نمایشگاه کتاب موفق به استفاده از بن کارت‌های خرید کتاب خود نشدند، صرفا میزان وجه مشارکتی خود را دریافت خواهند کرد. همچنین دانشجویان و طلاب برای مراجعه به بانک باید کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.

کد خبر : ۲۸۲۸۲۶