خبرگزاری کار ایران

«سرو خرامان» با آواز مجتبی عسگری در بازار ترانه

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۴۷

آلبوم تصویری «سرو خرامان» به آهنگسازی سامان صادقیان و آواز مجتبی عسگری منتشر شد. مراسم رونمایی این اثر هفته آخر خرداد ماه در «حمام دردشت» شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ مراسم رونمایی از آلبوم تصویری «سرو خرامان» هفته آخر خرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

این اثر کاری از گروه «خزان» به سرپرستی و آهنگسازی «سامان صادقیان» و آواز «مجتبی عسگری» است که شهریور ماه ۱۳۹۱ در قالب کنسرتی در هنرسرای خورشید اصفهان به اجرا درآمده است و قطعات انتخابی برای این مجموعه شامل چهار تصنیف با عناوین «ترانه» از هوشنگ ابتهاج، «تو خود دانی» از مولانا، «جان جهان» از هوشنگ ابتهاج و «سرو خرامان» از حافظ بوده که نام اثر نیز به همین عنوان است. همچنین قطعه‌ای ضربی باعنوان «پرند» و ساز و آوازی با شعر ارغوان از هوشنگ ابتهاج دیگر بخش‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهد. فضای موسیقایی اثر نیز در دستگاه‌های ابوعطا، شور و شوشتری به اجرا در آمده است.

سامان صادقیان (تار)، صفا صمصام شریعت (عود)، روح‌الله الله‌دادی (نی)، پویان جمشیدی (دف) و محمد جمشیدی (تنبک) به عنوان نوازنده در این اثر، آواز مجتبی عسگری را همراهی کرده‌اند.

آلبوم تصویری «سرو خرامان» از سوی مؤسسهء «آوای نوین» پخش شده و مراسم رونمایی آن در ساعت ۱۸ روز جمعه، ۲۲ خرداد؛ در حمام دردشت اصفهان انجام می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز