خبرگزاری کار ایران

حضور اعضای پالت در سه آلبوم پرفروش بیپ‌تونز

در هفته‌ای که گذشت؛ آلبوم‌ "شهر من بخند" همچنان در صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته بود. آلبوم "مخرج مشترک" و "کماکان" نیز که اعضای پالت در آن همکاری داشتند؛ درمیان پرفروش‌های هفته بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پرفروش‌ترین آلبوم‌های سایت بیپ‌تونز به شرح زیر است:

1- شهر من بخند اثر گروه پالت

2- مخرج مشترک اثر گروه بمرانی

3- قطره‌های باران اثر علیرضا قربانی و پورناظری‌ها

4- آلبوم کماکان اثر مهدی ساکی

5- آلبوم رویا اثر سینا حجازی

شهر من بخند

این اثر، دومین آلبوم گروه "پالت" است و اعضای آن معتقدند که حاصل تجربیات تازه این گروه از آلبوم آقای بنفش تاکنون، منجر به ساخت این آلبوم شده است. این آلبوم 57 دقیقه‌ای، فضاهای تازه‌ای را در سبک پاپ, راک و جَز تجربه می‌کند. "شهر من بخند" از اشعار امید نعمتی، تورج نگهبان، سیاوش کسرایی، نیما یوشیج، حسام الدین محمدیان پور و گیزبرت زوکنیپهاوزن استفاده کرده است.

مخرج مشترک

مدیر هنری بمرانی درباره این آلبوم می‌گوید: مخرج مشترک دارای فضای عجیب و غریبی است که از لحاظ رنگ‌بندی صوتی نوع سازها دارای سبک خاصی است که می‌توان در آن سبک‌های متفاوتی را شنید. یکی دیگر از کارهایی که در آلبوم انجام شده دعوت از نوازندگانی چون مارتین شمعون پور، روزبه اسفندارمز و ماکان اشگواری است که این هنرمندان همواره تجربه‌های متفاوتی را در عرصه موسیقی داشتند و ما دوست داشتیم از این عزیزان نیز در آلبوم جدید گروه استفاده کنیم.

کماکان

این آلبوم رویارویی چند نوازنده جنوب کشور با چند نوازنده تهرانی است که روی ترانه‌های محلی جنوب غرب کشورمان به خوانندگی مهدی ساکی با استفاده از اشعار بزرگان ادبیات پارسی همچون مولانا و دیگر شاعران کار کرده‌اند. آلبوم کماکان یکم اردیبهشت رونمایی شد و تاکنون شاهد استقبال بی‌نظیر مخاطبان در فروش آلبوم بوده است. در این آلبوم اعضای گروه پالت نیز حضور دارند.

کد خبر : ۲۸۳۰۴۷