خبرگزاری کار ایران

محمود عزیزی نقش کدام شخصیت سیاسی را در بادیگارد بازی می‌کند؟

بهنوش طباطبایی، محمود عزیزی و دیبا زاهدی به جمع بازیگران فیلم بادیگارد اضافه شدند.

 به گزارش ایلنا، محمود عزیزی (بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما) برای نقش‌آفرینی در تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا به گروه تولید “بادیگارد” پیوست. این نخستین تجربه همکاری محمود عزیزی با ابراهیم حاتمی‌کیاست.

محمود عزیزی و پرویز پرستویی پس از گذشت دو دهه از همبازی شدن در فیلم خاطره‌انگیز و دلنشین “لیلی با من است”، بار دیگر در “بادیگارد” ابراهیم حاتمی‌کیا بر پرده سینما به نقش‌آفرینی در کنار هم خواهند پرداخت.

 همچنین دیبا زاهدی و بهنوش طباطبایی نخستین همکاری خود را با حاتمی‌کیا با اضافه شدن به گروه بازیگران این فیلم تجربه می‌کنند. پیش از این مریلا زارعی و پرویز پرستویی به عنوان بازیگران فیلم انتخاب شده‌اند.

 در این میان گریم محمود عزیزی قابل توجه است و هرچند اعلام نشده وی چه نقشی را قرار است در فیلم بازی کند اما گریم وی شباهت بسیار نزدیکی به چند چهره سیاسی معاصر ایران دارد.

در خلاصه داستان فیلم  بادیگارد آمده: بادیگارد زندگی یک محافظ شخصی یا همان بادیگارد فرنگیان را تصویر می‌کند. این بادیگارد بخشی از زندگی خود را به محافظت از جان یک شخصیت مهم سیاسی می‌گذراند اما از جایی می‌فهمد که این شخصیت بیش از آن که به فکر مصالح نظام باشد به فکر منافع شخصی است و همین موضوع است که او را آشفته می‌کند و وی به‌جای محافظت از شخصیت سیاسی به محافظت از دانشمندان هسته‌ای می‌پردازد.

نگارش نسخه اولیه فیلمنامه “بادیگارد” در اواخر سال گذشته به پایان رسیده است.

در بهار سال‌جاری این فیلمنامه باتوجه به مساعدبودن شرایط تولید فیلم مجدداً بازنویسی شده و هم‌اکنون نسخه نهایی فیلمنامه آماده تصویربرداری است.

کد خبر : ۲۸۳۳۳۰