خبرگزاری کار ایران

مرادخانی:

ضرب و شتم عکاسان از طرف محافظان وزیر نبوده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۸۷

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عامل درگیری با خبرنگاران در شب اجرای ارکستر ملی را یکی از کارمندان حوزه روابط عمومی وزارت خانه عنوان نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ علی مراد خانی  که به همراه وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی جنتی به منظور افتتاح نمایشگاه "عکسهای محمد خوشرو از بارگاه امام علی (ع)" جمعه 22 خرداد ماه به فرهنگسرای نیاوران آمده بود.

در حاشیه این مراسم شایعات مطرح شده در ارتباط با درگیری تعدادی از خبرنگاران در شب اجرای ارکستر ملی با محافظین وزیر  را تکذیب کرد و درخصوص این حادثه اظهار داشت: آن شب مسئولان زیادی همچون معاون محترم رئیسجمهور، وزیر امور خارجه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن اجرای  ارکسترملی  به تالار وحدت آمده بودند. در پایان این اجرا و  به گفته شاهدان عینی یکی از کارمندان حوزه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که هیچ مسئولیتی در بخش  امنیتی و حفاظتی ندارد به این مسائل ورود پیدا می‌کند و به نام محافظان  وزیر ارشاد اقدام به برخورد با تعدادی از خبرنگارن می‌کند. همه کسانی که آشنا به این مسائل هستند و با جناب وزیر از نزدیک برخورد داشته‌اند؛ می‌دانند که محافظان آقای جنتی به این مسائل ورود پیدا نمی‌کنند و همیشه احترام خبرنگاران را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کنند. در واقع محافظان ایشان جزو با اخلاق‌ترین و کارآمدترین محافظان مقامات کشوری هستند و به نظر من؛ برای اینکه حقی از این عزیزان ضایع نشود این موضوع حتماً باید شفاف‌سازی شود تا برای همگان مشخص شود که این اتفاق از طرف محافظان محترم وزیر نبوده است.

وی در ادامه افزود: طی صحبت‌هایی که با چند نفر داشته‌ام؛ متوجه شدیم شخص مذکور از روابط عمومی وزارت  آمده بود که از این موضوع بسیار متاسفم و امیدوارم در آینده  دیگر شاهد چنین مسایلی نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز