خبرگزاری کار ایران

با درخواست مسئولان خانه موسیقی؛

نشست دوم نقد عملکرد خانه موسیقی لغو شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۵۵

نشست مسئولان خانه موسیقی در پردیس قلهک کنسل شد/ موضوع بعدی گفتمان«بررسی مشکلات کنسرت‌ها» است.

به گزارش ایلنا؛ دومین جلسه از سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» که قرار بود روز یکشنبه 24 خرداد در پردیس سینمایی قلهک به «بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی» با حضور دست‌اندرکاران این نهاد اختصاص داشته باشد؛ باتوجه به خواست مسئولان خانه موسیقی لغو شد.

قرار بود اولین مرحله از سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» با موضوع بررسی«عملکرد 15 ساله خانه موسیقی» طی سه جلسه در تاریخ‌های 17 خرداد (تنها با حضور منتقدان خانه موسیقی)، 24 خرداد (تنها با حضور مسئولان خانه موسیقی) و 31 خرداد (به‌صورت مشترک بین دو گروه منتقدان و مسئولان خانه موسیقی) در پردیس سینمای قلهک برگزار شود.

جلسه اول این نشست‌ها طبق برنامه اعلام شده 17 خرداد با حضور منتقدان برگزار شد؛ روز یکشنبه 24 خرداد نیز جلسه دوم بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی به پاسخ‌گویی مسئولان این نهاد در پردیس سینمایی قلهک اختصاص داده شده بود منتهی باتوجه به پیام‌ها و نامه‌های بدون پاسخ برگزارکنندگان جلسات به مدیرعامل محترم خانه موسیقی و همچنین با توجه به سخنان حمیدرضا نوربخش که در سایت این خانه گفته است «اگر در هر جلسه تنها یک گروه از منتقدان یا نمایندگان خانه موسیقی شرکت کنند در پاسخگویی شائبه ایجاد خواهد شد به همین منظور اعلام کردیم نمایندگان خانه موسیقی آمادگی دارند در هر چند نشستی که لازم باشد بطور مشترک با منتقدان شرکت نمایند» از این رو برگزارکنندگان سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» نشست روز 24 خرداد خود را با توجه به خواست مسئولان خانه موسیقی کنسل کردند.

این درحالی است که نشست 31 خرداد«گفتمان ضرب اصول» که به موضوع بررسی عملکرد 15  ساله خانه موسیقی با حضور هر دو گروه«منتقدان» و «مسئولان خانه موسیقی» اختصاص دارد؛ همچنان پابرجاست و در صورت امتناع هرکدام از این دو گروه برای حضور در نشست، این برنامه طبق روال از پیش تعیین شده راس ساعت 16 روز یاد شده برگزار می‌شود.

همچنین باتوجه به اتفاقات امروز جامعه موسیقی کشورمان و لغو پی در پی کنسرت‌ها در شهرهای مختلف، دست‌اندرکاران برگزاری«گفتمان ضرب اصول» مرحله دوم از جلسات خود را به موضوع «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)» اختصاص داده‌اند تا مسائلی چون نحوه صدور مجوزها، ضمانت اجرایی مجوزهای قانونی، لغو کنسرت‌های مجوزدار و بسیاری مسائل مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته برگزارکنندگان گفتمان ضرب‌ اصول؛ سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه عصبیت و تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی شان حرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در نشست 31 خرداد«گفتمان ضرب اصول» که به موضوع بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی با حضور هر دو گروه «منتقدان» و «مسئولان خانه موسیقی» اختصاص دارد؛ می‌توانند از ساعت 16 به آدرس خیابان شریعتی، خیابان یخچال، پردیس سینمای قلهک مراجعه کنند.

برنامه‌های آتی سلسله نشست‌های«گفتمان ضرب اصول» به بررسی موضوعاتی چون«موسیقی در رسانه ملی»، «کپی‌رایت»، «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)» و ... اختصاص دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز