خبرگزاری کار ایران

معرفی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۲۲

هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران، ارمغان بهداروند را به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، ارمغان بهداروند با اتفاق آرای اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران، به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب شد.

ارمغان بهداروند، متولد 1353 است. او از سال 73 فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه‌های هنری آغاز کرد. در سال 77 به عنوان مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز دعوت به کار شد و در تدوین و برگزاری بسیاری از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری همکاری کرد.

در طی این سال‌ها آثار مکتوبی از او منتشر شده که از آن جمله می‌توان به «مخاطب ممنوع»، «به من که رسیدی بپیچ»، «این روزها که می‌گذرد» و «اندیمشک پلاک 9» اشاره کرد. همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری همچون بخش ادبیات نمایشی جایزه ادبی پروین اعتصامی، کنگره ادبی ملکوت، جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، جشنواره فرهنگی دانشجویی، جشنواره امام رضا (ع)، همایش پایتخت پنجره‌ها، جشنواره خلیج فارس و... با عناوینی همچون دبیر، داور و عضو هیأت علمی، عضویت در هیأت تحریریه و دبیر سرویس ادبی نشریات ادبی و تدریس هنری در مراکز فرهنگی و کانون‌ها، فرهنگسراها، همکاری با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از جمله فعالیت‌های او محسوب می‌شود. بهداروند هم اکنون دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی است و در دانشگاه‌های تهران به تدریس اشتغال دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز