خبرگزاری کار ایران

خودداری صداوسیما از پخش تیزر طرح "اکران افطار تا سحر"

شورای صنفی نمایش؛ تیزری را برای اطلاع‌رسانی مردم از طرح "اکران افطار تا سحر" در سینماها و تخفیف 25 درصدی بلیت در این ایام آماده کرده که با وجود گذشت 5 روز از ماه مبارک رمضان؛ هنوز این تیزر از رسانه ملی پخش نشده است.

محمدرضا صابری (دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران) درباره میزان استقبال مردم از طرح اکران فیلم‌ها از افطار تا سحر به خبرنگار ایلنا گفت: طرح "اکران افطار تا سحر" در اکثر سینماها اجرا شده و در این چند روز با استقبال نسبتا خوبی هم روبرو شده است.

او با ابراز امیدواری از پخش تیزر آماده شده توسط انجمن صنفی شورای نمایش از رسانه ملی؛ ادامه داد: این تیزر برای اطلاع‌رسانی عموم مردم از تخفیف 25 درصدی بلیت سینماها و اکران فیلم‌ها بعد از اذان مغرب تا قبل از سحر در ایام مبارک ماه رمضان است که تاکنون با وجود این‌که پنج روز از این ایام گذشته؛ این تیزر از رسانه ملی پخش نشده است.

سخنگوی انجمن سینماداران با اشاره به اینکه اکثر قریب به اتفاق سینماها در این چند شب تا ساعت یک شب سانس داشته‌اند؛ افزود: پردیس‌های کوروش، زندگی و آزادی نیز تا سانس 3 نیمه شب نیز میزبان مردم بوده‌اند.

وی درباره وضعیت اجرای این طرح در سینمای شهرستان‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد و و بیشترین میزان استقبال مردم را از فیلم "نهنگ عنبر" عنوان کرد.

صابری در پایان با ابراز امیدواری از اکران سه فیلم "گینس"، "عصریخبندان" و "خداحافظی طولانی" گفت: با اکران این فیلم‌ها از سوم تیرماه میزان استقبال مردم از این طرح دوچندان خواهد شد.

کد خبر : ۲۸۵۳۱۵