خبرگزاری کار ایران

جشنواره‌های موضوعی به کشف استعدادها کمک می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۴۵

ستاره اسکندری معتقد است که مادر موجودی است که هیچ همتایی برای آن در دنیا وجود ندارد بنابراین باید از هر کار فرهنگی که موجب شود تا جایگاه مادر بالاتر رود استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، ستاره اسکندری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر گفت: برگزاری چنین جشنواره ای آنهم با تکریم از مقام والای مادر امر بسیار پسندیده ای است زیرا با وجود جشنواره های متعددی که در کشور برگزار می‌شود جای چنین جشنواره ای با موضوع مادر به‌صورت تخصصی خالی بود.

وی در ادامه افزود: مادر موجودی است که هیچ همتایی برای آن در دنیا وجود ندارد بنابراین باید از هر کار فرهنگی که موجب می‌شود تا جایگاه مادر بالاتر رود استقبال کرد.

وی همچنین گفت: این نوع جشنواره‌ها علاوه بر هدفی که دنبال می‌کنند کمک می‌کنند تا استعدادهای جوان کشف شوند. استعدادهایی که تنها در این نوع جشنواره‌ها می‌توانند هنر خود را نشان دهند.

اسکندری ادامه داد: البته در برگزاری چنین جشنواره هایی باید سیاست‌ها مشخص شده باشد تا آنجا که در دوره های بعدی برگزاری هم همان سیاست‌ها دنبال شود زیرا در یک جشنواره سیاست‌ها بسیار مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه سینمای ما امروز دچار فراز و نشیب های زیادی است، گفت: اگر قرار است در انبوه جشنواره هایی که در کشور برگزار می‌شود جشنواره ای تحت عنوان جشنواره مادر داشته باشیم باید توجه داشت تا به‌صورت تخصصی آنرا برگزار کنیم.

اسکندری درباره انتخاب فاطمه گودرزی به عنوان دبیر این جشنواره نیز گفت: فاطمه گودرزی از بازیگران با اخلاق سینما و تلویزیون هستند که در نقش مادر آثار زیادی را از خود برجای گذاشته‌اند بنابراین انتخاب ایشان به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب بسیار شایسته ای است.

وی درباره فیلم های سینمای ایران با موضوع مادر نیز گفت: در سینمای ایران فیلم های زیادی با موضوع مادر ساخته شده که مهم‌ترین آن فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی است، ضمن اینکه هر کدام از کارگردان‌ها که با این موضوع فیلم ساختند از منظر و دید خود به مادر نگاه کرده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همه این فیلم‌ها در نوع خود حرف های زیادی برای گفتن دارند که دوباره دیدن آنها با جایگاه و موضوع مادر لذت بخش است.

«نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر» به دبیری فاطمه گودرزی و با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز